#1 BOOK HAUL -Targi książki w Krakowie i Katowicach 2018

Hej wszystkim! Ostatnio trochę slabiutko z aktywnością, lecz mam nadzieję, że to kwestia przejściowa i że niebawem powróci stała liczba czytających. Jest to dla mnie dość wyjątkowy post, ponieważ w końcu nadszedł ten czas i po raz pierwszy na moim blogu pojawił się Book Haul i to nie byle jaki! Dotyczy tylko z najlepszych wydarzeń związanych z książkami. Z powodu faktu, że niegdy wcześniej nie pisałam czegoś podobnego (oprócz jednego unboxingu), mam ogromną nadzieję, że jakoś to fajnie razem wyjdzie. Jeśli macie lub też przeczytaliście  jakąkolwiek książkę pokazaną poniżej, to bardzo bym prosiła o komentarz! Chciałabym poznać wasze opinie na jej temat.
Sam początek zapowiadał się cudownie, lecz w połowie robienia Book Haul'u na instagramie  (serdecznie zapraszam: kamasalvatore333559 ) byłam już tak bardzo zmęczona, że musiałam sobie zrobić godzinną przerwę.
Zacznijmy zabawę od zakładek! 
Wiem że najbardziej czekacie na moje zdobycze książkowe dlatego nie przedłużając oto one: 
 1. Guerra - Melissa Darwood  (z autografem )

 2. Larista -Melissa Darwood  (również z autografem lecz książka nie została kupiona na targach )


3. Sebastian: Jak poderwać dania - Sara Ney 
4. Royal: Zamek z alabastru - Valentina Fast 
 5. Żniwiarz : Trzynasty księżyc - Paulina Hendel 
 6. Show - Vi Keeland 
 7. Perłowa dama - Aleksandra Polak 
 8. To wszystko prawda - Lygia Day Peñaflor (fragment )
9. Playboy -  Laurelin Paige 
 10. Łzy Tess - Pepper Winters 
 Cudowna torba i koszulka od Wydawnictwa kobiecego 

W między czasie przyszły do mnie 2 paczki które postanowiłam włączyć w zdobycze targowe 
 11.Raven : Czarna wrona - J.L. Weil 
 12. Tylko twój - Vi Keeland 
 13. Mr. President - Katy  Evans 

 14. Niezwyciężona: Zdrada - Marie Rutkoski 
 15. Selena Gomez: Księżycowy dziewczyna - Catherine de la Glétais 
 Worek od wydawnictwa czwarta strona 

Plakaty również od czwartej strony 



 Tak oto prezentuje się cały stosik z targów! 


Komentarze

  1. Też na Targach zaopatrzyłam się w "Tusz" ;) Niestety, byłam tylko w Krakowie. Brak czasu nie pozwolił na Katowice. Ale może za rok się uda być tu i tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, ile książek <3 Ja ostatnio popożyczałam od znajomych książki i też tak myślę, czy nie zrobić pierwszego w życiu book haulu :D Zakładki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targi są raz w roku! Trzeba zaszaleć ;) Lecz boję się mojej półki wstydu na koniec roku 😂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty