41. Recenzja ~ Turbulencja - Whitney G.

Tytuł: Turbulencja
Autor: Whitney G.
Tom: 1
Ilość stron: 477
Wydawnictwo: Kobiece
Ocena: 9-10

Głównym powodem sięgnięcia po tę książkę był fakt, że uwielbiam twórczość tej autorki. Przeczytałam każdą wydaną w Polsce książkę od Whitney G. i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Mogę jedynie ubolewać, że jest ich tak mało.

"Turbulencja" opowiada o losach młodej stewardessy i pilota najlepszych linii lotniczych. Ich historia zaczyna się dość banalnie - niewinne spotkanie, trochę flirtu i ekscytujące zakończenie w łóżku. Ta znajomość miała się właśnie na tym zakończyć, oboje mieli iść własnymi drogami, ale przez nieoczekiwany zbieg okoliczności spotykają się ponownie. Ich zawód rządził się prostą zasadą: brak bliższych kontaktów między pracownikami. Jednak ich emocje sięgnęły granic szaleństwa, przez co są w stanie zaryzykować wszystko co mają. Serca bohaterów miały pozostać nienaruszone i przede wszystkim - bezpieczne.

Naprawdę polecam wam tę książkę, jest idealną odskocznią od szarej rzeczywistości, posiada niesamowitą narrację, opisy bohaterów oraz interesująca fabułę. Ma również w sobie wiele humoru, który autorka idealnie wpłata w całą historię. Jest w stanie rozbawić nas do łez.  Gwarantuję, że książki tej autorki się Wam spodobają. Najbardziej jednak urzekły mnie podziękowania, czuć w nich wdzięczność autorki i to, że każdy czytelnik jest dla niej ważny.

Podsumowując, jest to jedna z lepszych książek jakie czytałam z tego gatunku - zaznaczę, że jest ich już całkiem sporo, więc jeśli macie podobny gust czytelniczy to koniecznie siegnijcie po tę książkę!

Komentarze

  1. Wydaje mi się, że kiedyś ją zapisałam na swojej liście do [przeczytania, choć po książki z tego gatunku sięgam raczej rzadko. Ale, ale, czy to twój piesio i czy to golden? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rasę zgadłaś. Jestem mój w połowie 😊 druga należy do mojego chłopaka

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty