Tego nie będę czytać 2019

Takie posty i filmiki na YouTube stały się popularne, dlatego również postanowiłam stworzyć swoją listę książek, po które nie mam zamiaru sięgnąć. Moje gusta zmieniają się bardzo szybko, dlatego ograniczyłam się tylko do pięciu książek, które nie mają u mnie szans.



1. Trzy mroczne korony - Kendare Blake

Fabuła w ogóle mnie nie zaciekawiła. Początek był trochę przyciągający i nawet sięgnęłam po fragment tej książki, ale okazało się, że nie jest ona dla mnie. Nie spodobał mi się pomysł i wykonanie, dlatego nie zamierzam się męczyć przy czytaniu całej książki.

2. To wszystko prawda - Lygia  Day Peñaflor

Troszeczkę podobnie jak z punktem pierwszym, po przeczytaniu fragmentu okazało się, że to kompletnie nie moja bajka, dodatkowo książki tego wydania średnio mi się podobają. Mam przykre wrażenie, że zaczęli wydawać słabe książki.

3. Cała seria szklane dzieci - Kristna Ohlsson

Próbowałam, naprawdę próbowałam przebrnąć przez pierwszy tom, nawet udało mi się dojść do połowy książki i gdzie nie mam zwyczaju porzucać książki podczas czytania, to tutaj nie dałam rady. Tak bardzo mnie to nudziło choć ma tak mało stron.

4. Następcy - Melissa De La Cruz


Tak świetna autorka, a tak fatalna książka.  Czytałam pierwszy tom i powiedziałam sobie - nigdy więcej. Strasznie się na niej zawiodłam, można tylko leżeć i płakać nad tą książką, bo nic jej nie uratuje. Właśnie dlatego nie mam zamiaru sięgnąć po koleje tomy.

5. Wszystko od Lauren Kate.

Może ktoś naprawdę lubi jej twórczość, lecz dla mnie Upadli i Łza to jedna, wielka pomyłka. Te dwie książki są tak bardzo słabe... Groszej książki w życiu nie czytałam, możecie mi wierzyć, więc jeśli ktokolwiek miał cichą nadzieję, że przeczytam kolejne tomy z tych serii to od razu mówię, że nie ma na co liczyć.



Pewnie niektórzy się zastanawiają dlaczego nie dałam tutaj innych słabych książek tak jak np. Valentina Fast czy Laurelin Paige. To dlatego, że uznałam je za całkiem przeciętne i prawdopodobnie dokończę nieskończone przeze mnie serie tych autorek.

Komentarze

  1. Ey, ja czytalam Lauren i mi sie podobało :-D następców chce przeczytac, bo strasznie mi sie podobały filmy! Resztu nie kojarzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie polecam czytać następców. Również sięgałam po tą książkę z takiego powodu jak twój i się zawiodłam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty