65. Recenzja ~ Knox - Eve Jagger

Tytuł: Knox Autor: Eve Jagger Tom: 3 Ilość stron: 342 Wydawnictwo: Kobiece Ocena: 10-10 Kontynuacja na wagę złota, czyli jak sprawić, abym ponownie pokochała całą serię. To dość proste pytanie, ponieważ wystarczyło dać dobrych bohaterów, ciekawie zarysowaną fabułę oraz małe smaczki z poprzednimi postaciami. Trzeci tom serii "Sexy Bastard" opowiada o losach Knoxa - znanego bejsbolisty, oraz młodszej siostry jego najlepszego przyjaciela. Oboje nie są świadomi, że już wcześniej się poznali oraz że coś ich połączyło, dlatego gdy główny bohater wraca do rodzinnej Atlanty, za wszelką cenę chce odnaleźć dziewczynę, z którą spędził sylwestrową noc. Nie ma jeszcze pojęcia kim ona jest oraz jakie kłopoty przyniesie ich znajomość. Choć Shelby jest już dorosłą kobietą, jest traktowana jak mała siostrzyczka Jacksona, który zdecydowanie jest w stosunku do niej nadopiekuńczy. Dobrze wie, że powinna trzymać się z daleka od najlepszego przyjaciele jej brata, ze względu na tajemnicę, która może wszystko zniszczyć, lecz nie jest w stanie tego zrobić.
Właśnie na taką kontynuację czekałam! Wciągająca od pierwszych stron historia, która poruszyła moje serce i duszę. Choć nie ma tutaj jakiegoś głębszego problemu typu hazard, długi czy oszustwa finansowe, to zdecydowanie problemy rodzinne Shelby wystarczają. Co może być lepszego, niż romans pomiędzy młodszą siostrą Jacksona a jego najlepszym przyjacielem? Trzeba również podkreślić świetnie rozwijającą się fabułę oraz ewolucję wszystkich głównych bohaterów. Muszę przyznać, że jestem pod dość dużym wrażeniem, ponieważ nie spodziewałam się czegoś takiego po tej serii. Myślałam, że będzie ona jedną z bardziej luźnych książek, takich na odstresowanie się, a jednak mamy tam cały czas rozwijający się świat, który nie raz może nas zaskoczyć. Dlatego ta część dostała tak wysoką notę.
Na ten moment przede mną został jeszcze ostatni tom, do którego będę podchodzić z przekonaniem, że utrzyma poziom jaki dostaliśmy w pierwszej i trzeciej części. Liczę, że się nie zawiodę, ponieważ nie chcę mieć złego zdania na temat całej serii. Wracając jeszcze do tego tomu, to powiem tylko dwa słowa - CZYTAJCIE TO!
Tytuł: Knox

Komentarze

  1. Może mając wolny wieczór, spróbuję zapoznać się z tą serią :) Kto wie? Może mi się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ja ostatnio jestem zakochana w takiej fabule! A że najwidoczniej mój mózg chwilowo pragnie takich książek to zanotuję w pamięci tytuł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanotuj bo warto ;) dawno się tak dobrze nie bawiłam

      Usuń
  3. Czuję, że może mi się spodobać. Więc nie wykluczam, że w jakiś jesienny wieczór po nią sięgnę :D

    Pozdrawiam!
    Natalia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty