BOOK HAUL #3 - 20 nowych książek!

Hej, skarby! Bardzo dawno nie robiłam żadnego Book Haul'u, a jeśli dobrze mnie już znacie, to wiecie, że u mnie zawsze jest pełno książek. Tak się złożyło, że czekałam jeszcze na parę paczek, ale niestety nie miałam ich gdzie trzymać, dlatego tym razem postawiłam zrobić Book Haul zamiast unboxingu. Nie chcę już przedłużać, bo dobrze wiem, że czekacie, aby zobaczyć moje nowe cudeńka, dlatego serdecznie zapraszam Was poniżej. Koniecznie napiszcie mi czy czytaliście którąś z tych książek.

  1. Grzeszny doktor - Whitney G. 
  2. Ognista królowa - Emily R. King
  3. Seks, nie miłość - Vi Keeland
  4. Elementals: Wskazówki czasu - Michelle Madow 
  5. Kwintesencja Q - Pepper Winters 
  6. Kołysanka z Auschwitz - Mario Escobar 
  7. Nero - Sarah Brianne 
  8. Niegrzeczny szef - Whitney G.  
  9. Nasza pani z Ravensbruck - Marta Grzywacz
  10. Anioł życia z Auschwitz - Nina Majewska - Brown
  11. Żniwiarz: Czarny świt - Paulina Hendel 
  12. Położna z Auschwitz - Magda Knedler 
  13. Naga prawda - Vi Keeland 
  14. Wyklęta królowa - Emily R. King
  15. Elementals: Portal do Kerberosu - Michelle Madow
  16. Konferencja ptaków - Ransom Riggs
  17. Tatuażysta z Auschwitz - Heater Morris
  18. To, co bliskie sercu - Katherine Center
  19. Gołąb i wąż - Shelby Mahurin 
  20. Zestaw z Gołąb i wąż 

Komentarze

  1. Na mnie czeka "Tatuażysta..."
    Jakoś się nie mogę zebrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście sądzę że trzeba mieć nastrój oraz chęci do czytania takiej literatury

      Usuń
  2. Pierwszy tom Elementals był dla mnie okropny... Wręcz tragiczny. Ale za to chętnie bym przygarnęła książki Emily R. King :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobał lecz czym dalej tym traciłam chęci na czytanie ;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty