Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #6


Hej, skarby!

Przychodzę do Was z kolejnym TOP 100 książek z lubimyczytać.pl. Ostatnie robiłam już jakiś czas temu, dlatego uznałam, że warto sprawdzić jak miewają się najpopularniejsze książki w danym miesiącu. Musicie mi wybaczyć, ale przez te upały mam ogromny problem, aby przysiąść do pisania postów, czy nawet czytania książek, że szok. Taka temperatura zdecydowanie mi nie sprzyja, dlatego czekam z utęsknieniem na wrzesień i moją ukochaną jesień.

PRZECZYTAŁAM: 

10. Zemsta gangstera - Anna Wolf

97. Nero - Sarah Brianne

MOJA LISTA: 

4. Ballada ptaków i węży - Suzanne Collins 

5. Ryzyko gangstera - Anna Wolf

14. To tylko przyjaciel - Abby Jimenez 

15. Uwieść ochroniarza - Katarzyna Kubera 

16. Gołąb i wąż - Shelby Mahurin

21. Złączeni zemstą - Cora Reilly

27. Złączeni honorem - Cora Reilly

30. Rosyjska księżniczka - Monika Skabara 

38. Trapped - Alicja Skirgajłło

55. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas

56. Zmysłowy anioł stróż - Kristen Ashley 

80. Raw - Bella Aurora 

87. Mars - Agnieszka Lingas - Łoniewska 

95. Niegrzeczny idol - Kristen Callihan

97. Gorące lato

99. Vincent - Sarah Brianne 


Komentarze

  1. Ja właśnie tworzę listę 100 książek. Myślisz, że kiedyś to przeczytamy wszystko? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie lekkie książki na pewno szybko ogarniesz. :) Też mam zapisanych mnóstwo tytułów do przeczytania i ciągle dochodzą nowe. To walka z wiatrakami... ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić ponieważ co miesiąc dochodzą mi nowe premiery i zamiast zmniejszać ilość książek cały czas ją powiększam

      Usuń
  3. Ooo, to bardzo ciekawy pomysł na listę :) Sama musiałabym zerknąć, co na niej jest, ponieważ dotychczas się tym nie interesowałam! Wiem jednak z doświadczenia, że gdybym stworzyła podobną listę, to nie przeczytałabym książek z niej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Może ciebie również motywowały by takie listy. Mi osobiście bardzo pomagają 😉

      Usuń
  4. Po "Balladę ptaków i węży" też zamierzam sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawi mnie ta pozycja lecz jest ona w odległym czasie ponieważ najpierw chce przeczytać igrzyska

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty