13 PECHOWYCH KSIĄŻEK | Wyzwanie Czytelnicze 2020 roku

Hej kochani książkomaniacy! Nie tak dawno na moim blogu pojawił się post z półką wstydu 2020 roku. Były tam książki, które nadal czekają na swoją kolej, w pewnym sensie, gdyż nie ma tam daty na kiedy mam je przeczytać, tylko bardziej pokazuję Wam jakie książki mi jeszcze zostały. Znalazłam pechową trzynastkę na YouTubie - to zestawienie powieści, które chcę przeczytać w tym roku, aby zmniejszyć ilość nieprzeczytanych książek na moich półkach. Dlaczego pechowe? Ponieważ wybieramy tutaj książki, które leżą na naszych półkach już za długo i w końcu przyszedł czas, aby po nie sięgnąć. Dodatkowo do tego wyzwania czytelniczego chcę nominować Kasię z bloga Kasikowykurz. Kochana, czekam na Twoją listę książek!



13 PECHOWYCH KSIĄŻEK 
  1. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas

  2. Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling 

  3. Fallen Crest: Akademia - Tijan 

  4. After: Płomień pod moją skórą - Anna Todd

  5. Baśnie Barda Beedle'a - J. K. Rowling

  6. Okrutny książę - Holly Black 

  7. Rytm - Vi Keeland 

  8. Odrobina słodyczy - Shari L. Tapscott 

  9. 33 mężczyzn - Jonathan Franklin 

  10. Wysłannicy: Cedyno - Melissa Darwood 

  11. Dzieci Edonu - Joey Graceffa 

  12. Królowa mroku i powietrza - Cassandra Clare 

  13. Amerykańska królowa - Sierra Simone


Komentarze

  1. Widzę tytuł i sobie myśle: nie, za dużo już mam tych wyzwań. Ale jak mnie nominujemy to stworzę! Bo takich książek mam mnóstwo. Te twoje to nie takie starocie nawet :) chyba z połowa wała się tez na moich listach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo! Harry dopiero teraz? A oglądałaś film może? Ja jak zaczełam czytać to za dzieciaka jeszcze pochłonełam wszystkie tomu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od małego oglądałam Harrego Pottera dzięki czemu pokochałam bohaterów i fabułę. Aż w końcu uznałam że dobrze byłoby sięgnąć po książki. Niestety bardziej podoba mi się film niż książka choć liczę że następne tomy będą lepsze

      Usuń
  3. jak na książki, które leżą masz całkiem sporo nowości ;-) ojjjj ja też mam taką kupkę, ze aż wstyd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się na bieżąco czytać książki które zakupiłam lecz nie zawsze to wychodzi ;/

      Usuń
  4. Dwory u mnie też bardzo długo leżały, ale koniec końców cieszę się, że udało mi się przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty