TOP 5 NAJLEPSZYCH EROTYKÓW

Hej, skarby!
Jak zapewne już zauważyliście, lubię czytać erotyki. Bardzo dużo ludzi ma złe zdanie o tym gatunku, dlatego na wstępie chcę wytłumaczyć czym są dla mnie te książki. Dobry erotyk to dla mnie przede wszystkim romans z elementem erotycznym. Jednak skupiam się głównie na dobrze wykreowanych bohaterach oraz ciekawej fabule. Nie ukrywajmy, że wolę czytać romanse, gdzie bohaterowie są już trochę starsi lub w podobnym wieku co ja, dlatego to dość normalne, że pojawią się tam sceny erotyczne. W tym momencie nie chodzi mi o np. "365 dni", gdzie było ich multum i jeszcze więcej. U mnie na pierwszym miejscu jest fabuła. Mam nadzieję, że tym wstępem choć trochę nakreśliłam Wam jakie erotyki czytam i jeśli ktoś jednak chciałby spróbować tego gatunku, a nie chce się rozczarować, to na początek polecam sięgnąć po poniższe pozycje.




Komentarze

  1. Córka Gliniarza to taki erotyk, który totalnie wbija się w moje wyobrażenia o do rym erotyki. Jest tak, jak mówisz - najpierw fabuła, bohaterowie i romans, a dopiero potem erotyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znasz inne książki w stylu Córki gliniarza? Druga część Rock Chick już nie jest taka dobra ☹️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że jestem świeżo po drugiej części i to już nie było to samo. Ciężko mi znaleźć coś podobnego do Córki gliniarza ;/ spróbuj sięgnąć po Hard - Eve Jagger. Historie nie są do siebie podobne ale może ci się spodobać relacja między głównymi bohaterami ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty