5 NAJGORSZYCH KSIĄŻEK ROKU 2020

 

Hej, skarby! Jeszcze raz powróćmy do 2020 roku, ponieważ muszę wspomnieć o książkach, które mnie rozczarowały, zawiodły i były zdecydowanie beznadziejne. Pamiętajcie jednak, że to tylko moja opinia, więc nie oznacza to, że któraś Wam się nie spodoba. Każdy ma własny gust czytelniczy i akurat te książki w mój nie wpadły.

5. Jak poderwać drania: Ezekiel - Sara Ney 

Ilość stron: 415

Ocena: 5-10


4. Harry Potter i więzień Azkabanu - J. K. Rowling 

Ilość stron: 452

Ocena: 5-10


3. Amerykańska królowa - Sierra  Simone 

Ilość stron: 449

Ocena: 5-10


2. Sekret księcia - Geneva Lee

Ilość stron: 366

Ocena: 4-10


1. Mroczniej - E. L. James 

Ilość stron: 682

Ocena: 3-10


Komentarze

  1. Brakuje mi takiego krótkiego podsumowania dlaczego :(. Nie czytałam żadnej z nich, nie jestem pewna co to EL James, bo którąś z tych międzyserii czytałam, ale była tragiczna. Myślałam, że ona naprawdę zrobi nam jakiś mindfuck, wywróci do góry nogami to, co wiemy, a w sumie dodała może z 20 stron, reszta byka jak kopiuj-wklej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zrobić osobny post z takimi rozczarowaniami

      Usuń
  2. Harry to moja ukochana seria, ale według mnie to Czara ognia jest gorsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że mi się bardziej spodoba inaczej nie wiem jak przez nią przebrnę

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty