PODSUMOWANIE 13 PECHOWYCH KSIĄŻEK 2020


Hej, kochani Przyszedł czas na podsumowanie mojej pechowej listy, którą stworzyłam w lipcu. Muszę się przyznać, że calkiem o niej zapomniałam i tak naprawdę przypominałam sobie, że ją stworzyłam dopiero pod koniec roku. Na całe szczęście pozytywnie się zaskoczyłam ilością przeczytanych książek (zaznaczę wam je na niebiesko).

13 PECHOWYCH KSIĄŻEK 

  1. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas

  2. Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling 

  3. Fallen Crest: Akademia - Tijan 

  4. After: Płomień pod moją skórą - Anna Todd

  5. Baśnie Barda Beedle'a - J. K. Rowling

  6. Okrutny książę - Holly Black 

  7. Rytm - Vi Keeland 

  8. Odrobina słodyczy - Shari L. Tapscott 

  9. 33 mężczyzn - Jonathan Franklin 

  10. Wysłannicy: Cedyno - Melissa Darwood 

  11. Dzieci Edonu - Joey Graceffa 

  12. Królowa mroku i powietrza - Cassandra Clare 

  13. Amerykańska królowa - Sierra Simone

Komentarze

  1. Najgorzej jak zapomnisz o własnych planach, ja tak miałam z lista 100 książek, w pewnym momencie reset totalny. Ładnie ci poszło! Będziesz ja dalej odhaczać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że zrobię kiedyś nową listę na ten rok z kolejnymi książkami które już za długo zalegają na moich półkach. Jeśli chodzi o 100 książek to bardzo mnie to motywuje i niekiedy jak nie wiem jaką książkę chciałabym kupić to właśnie tam znajduję inspiracje

      Usuń
  2. Okrutny książę zaczęłam czytać i zaprzestałam. Jakoś nie potrafiłam się w niego wgłębić. Co do Harrego Pottera to również uważam, że ta część jest słabsza, ale i tak kocham tą serię. O reszcie się nie wypowiem, bo nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj przeczytać Dwory od Sarah J. Maas zdecydowanie lepsze od Okrutnego księcia ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty