WIELKA KSIĄŻKOWA KONFRONTACJA |2020

 


Hej, skarby! Czas na konfrontację z największym wyzwaniem czytelniczym, którego podjęłam się w 2020 roku. Było one bardzo wymagające i męczące. Niestety nie udało mi się przeczytać więcej książek niż w tamtym roku. Wynik okazał się mało satysfakcjonujący i muszę się przyznać, że zapomniałam w pewnym momencie o tej liście (na zielono zacznę Wam przeczytane książki).

Z 100 książek udało mi się przeczytać 29 

  1. Żniwiarz: Droga Dusz - Paulina Hendel 
  2. Żniwiarz: Czarny Świt - Paulina Hendel 
  3. Seks, nie miłość - Vi Keeland
  4. Kusząca pomyłka - Vi Keeland
  5. Zbuntowany dziedzic - Vi Keeland
  6. Zbuntowane serce - Vi Keeland
  7. Gracz - Vi Keeland
  8. Rytm - Vi Keeland
  9. Magnat - Katy Evans 
  10. Potentat - Katy Evans
  11. Wysłannicy: Cedyno - Melissa Darwood
  12. Gordian: Grzech - Melissa Darwood
  13. Gordian: Kara - Melissa Darwood
  14. Do wszystkich chłopców, których kochałam - Jenny Han
  15. P. S. Wciąż Cię kocham - Jenny Han 
  16. Zawsze i na zawsze - Jenny Han
  17. Jackson - Eve Jagger
  18. Dominic - L. A. Casey 
  19. Bronagh - L. A. Casey
  20. Alec - L. A. Casey
  21. Keela - L. A. Casey 
  22. Fallen Crest: Akademia - Tijan Meyer
  23. Fallen Crest: Rodzina - Tijan Meyer
  24. Fallen Crest: Szkoła - Tijan Meyer
  25. Fallen Crest: Próba - Tijan Meyer 
  26. Elementals: Portal do Kerberosu - Michelle Madow
  27. Elementals: Wskazówki czasu - Michelle Madow 
  28. Sekret Julii - Tahereh Mafi
  29. Dar Julii - Tahereh Mafi
  30. Julia: Trzy tajemnice - Tahereh Mafi
  31. Cienie Nocnego Targu - Cassandra Clare
  32. Królowa Mroku i Powietrza - Cassandra Clare
  33. Grey - E. L. James 
  34. Mroczniej - E. L. James 
  35. Mapa dni - Ransom Riggs
  36. Harry Potter i więzień Azkabanu - J. K. Rowling
  37. Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling 
  38. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J. K. Rowling
  39. Zbrodnie Grindelwalda - J. K. Rowling
  40. Papierowa księżniczka - Erin Watt
  41. Przeklęty książę - Erin Watt
  42. Pałac kłamstw - Erin Watt
  43. Królewska klatka - Victoria Aveyard 
  44. Wojenna burza - Victoria Aveyard 
  45. Skończona gra - C. D. Reiss
  46. Kwintesencja Q - Pepper Winters 
  47. Korna kłamstw - Pepper Winters 
  48. Tron prawdy - Pepper Winters 
  49. Sponsor - K. N. Haner
  50. Sponsor tom 2 - K. N. Haner
  51. Zakazany układ- K. N. Haner
  52. Piekielna miłość - K. N. Haner
  53. Sekret księcia - Geneva Lee
  54. Korona na zawsze - Geneva Lee 
  55. Książę w wielkim mieście - Emma Chase
  56. Sposób na księcia - Emma Chase
  57. Królestwo obdarowanych - Emma Chase
  58. Setna królowa - Emily R. King
  59. Ognista królowa - Emily R. King
  60. Okrutny książę - Holly Black 
  61. Zły król - Holly Black
  62. Królowa niczego - Holly Black
  63. Władczyni mroku - K. C. Hiddenstorm
  64. Save Me - Mona Kasten
  65. Save You - Mona Kasten
  66. Save Us - Mona Kasten
  67. Eleonora i Park - Rainbow Rowell
  68. Fangirl - Rainbow Rowell
  69. Ktoś mnie pokocha 
  70. Podaruj mi miłość 
  71. Tajemniczy Mężczyzna - Kristen Ashley 
  72. Niepokorny Mężczyzna - Kristen Ashley 
  73. Najtwardsza stal - Scarlett Cole
  74. Rozdarte serce - Scarlett Cole
  75. Intryga - L. J. Shen
  76. Chaos - L. J. Shen 
  77. Skandal - L. J. Shen 
  78. Szakal - L. J. Shen 
  79. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas
  80. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas
  81. After: płomień pod moją skórą - Anna Todd
  82. Już nie wiem kim bez ciebie jestem - Anna Todd
  83. Ocal mnie - Anna Todd 
  84. Jak poderwać drania: Ezekiel - Sara Ney 
  85. Amerykańska królowa - Sierra Simone 
  86. Amerykański książę - Sierra Simone 
  87. Amerykański król - Sierra Simone 
  88. Elita - Rachel Van Dyken 
  89. Zniszcz mnie - Anna Langner
  90. Układ - Elle Kennedy 
  91. Błąd - Elle Kennedy 
  92. Podbój - Elle Kennedy 
  93. Cel - Elle Kennedy 
  94. Świąteczne marzenie - Amanda Prowse
  95. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz
  96. Ring Girl - K. N. Haner
  97. Pan Romantyczny - Leisa Rayven 
  98. Metro 2033 - Dmitry Glukhovsky
  99. Salvatore - Natasha Knight 
  100. Nero - Sarah Brianne 

Komentarze

  1. Ładnie ci poszło! Ja ze swoją listą dałam dupy w tym roku, bo o niej zapomniałam. Ale ale, w tym roku zaczęłam Żniwiarza! Póki co pierwszy tom, ale jest boski :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty