|WATTPAD| 5 NAJCIEKAWSZYCH WEBTOONÓW NA WATTPADZIE #3


Hej kochani

Maj był dla mnie bardzo intensywnym miesiącem pod względem czytelniczym, dzięki czemu mam dla was kolejną piątkę świetnych webtoonów. Można powiedzieć, że wciągnęłam się bez pamięci w czytanie i stwierdzam, że jestem zakochana w ich kresce. Czego można chcieć więcej! 

Jak zawsze małe przypomnienie dla nowych osób.

Co to jest Webtoon? 

Webtoon - krótko mówiąc jest to komiks internetowy. Swoją popularność zyskał w Korei Południowej, a później rozprzestrzenił się na cały świat. Obecnie aplikacja mieści w sobie dzieła różnych artystów, nie tylko koreańskich, lecz również amerykańskich, chińskich oraz tajwańskich. Najprościej można stwierdzić, że jest to dom dla artystów oraz miłośników komiksów. 

Ogólne informacje o Webtoonie

  • Aplikacja jest całkowicie darmowa 
  • Większość komiksów jest w języku angielskim
  • Znajdziemy tam różnorodną tematykę 

Ostatnia ważna informacja - osobiście czytam webtoony na Wattpadzie, ponieważ mogę tam znaleźć komiksy przetłumaczone na język polski, gdyż niestety nie posługuję się na tyle dobrze językiem angielskim, aby czytać je w oryginale, dlatego poniżej podam wam autora komiksu oraz osobę, która go przetłumaczyła. 

Great Comeback Of the Deserted Princess
Autor: Nuò dòngmàn gōngzuò shì
Tłumacz: SasukeDraco
Ilość rozdziałów: 65
Gatunek: Fantastyka, romans 
Ogólna ocena: 3,6


Opis: Legenda mówi, że Gu Qingcheng była żoną księcia Yongjun, ale rozwiodła się z mężem. Cała jej
rodzina została ścięta, a ona sama prawie stała się pożywieniem w brzuchu bestii w Koloseum. Kiedyś była najpiękniejszą kobietą w Wielkim Imperium Xia, teraz została zabrana przez księcia Shenga. Po roku jest gotowa powrócić i zemścić się na człowieku, który zniszczył jej rodzinę i aby zapłacił cenę!

Marriage and Sword 

Autor: Saha, Canaria (카나리아)
Tłumacz: Lan_Luna
Ilość rozdziałów: 42
Gatunek: Romans, historyczny
Ogólna ocena: 3,9


Opis: Ród Targael, miecz Imperatora i chwała Imperium Ród Targael, którego nazwa była godna szacunku, był skazany na zagładę. Nie tylko skazany na zagładę, ale wręcz zniszczony. Aby związać koniec z końcem, Elze ukrywa swoją tożsamość i wyrusza na wojnę. Po powrocie do domu Elze, która zdobyła sławę dzięki swojej niesamowitej szermierce i zyskała fortunę, myśli że wszystko, co musi zrobić, to wieść szczęśliwe życie. Jej przyszłym partnerem został Shan Kiraxus, zastępca dowódcy armii cesarskiej, którego uratowała podczas wojny...

The Devil Duke's Little Bride
Autor: Daon Creative 

Tłumacz: _Jet_Ski_ 
Ilość rozdziałów: 16
Gatunek: Romans, historyczny 
Ogólna ocena: 4


Opis: Ariel, piękna młoda szlachcianka, zawsze marzyła o romantycznym małżeństwie i namiętnej nocy poślubnej. Niestety dla niej dostała czysto polityczne małżeństwo z bezczelnym księciem Austinem! Czy pewna siebie Ariel może pokonać Diabelskiego Księcia?

I Tamed a Tyrant and ran Away

Autor: Jihyun; Yusoi
Tłumacz: Akiwnoir
Ilość rozdziałów: 65
Gatunek: Romans, fantastyka, historyczny 
Ogólna ocena: 3,8

Opis: Bóg dał mi szansę na ponowne przeżycie mojego życia. Przed moim odrodzeniem, przez ostatnie 400 lat byłam używana jako miecz imperium. I więc, przysiągłam zniszczyć imperium. Znalazłam młodego księcia tego kraju i stałam się jego nauczycielką. Nauczyłam go jak zostać tyranem i poprosiłam o ten kraj.

Everything was a Mistake

Autor:  (Kwa En)
Tłumacz: Crazy_Suzuya
Ilość rozdziałów: 67
Gatunek: Romans, fantastyka
Ogólna ocena: 3,3


Opis: Duroa Valrose odrodziła się w książce jako złoczyńca. Aby uniknąć losu spalenia na stosie, zbliża się do bohatera Noctona Edgara. Boli za każdym razem, gdy się do niego zbliża. Niemniej jednak, aby przetrwać, robi wszystko, czego od niej chce.

Komentarze

  1. Uwielbiam I tamed a Tyrand and i ran away <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również można powiedzieć że wciągnęłam się od pierwszych rozdziałów

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty