|DRAMY| 17. RECENZJA ~ W - TWO WORLDS

Hej wszystkim!

Mamy poniedziałek, a to oznacza kolejną poniedziałkową recenzję! Tym razem padło na dramę, którą duża część z was może znakomicie kojarzyć – W - Two Worlds. Osobiście jedna z moich zdecydowanych ulubieńców. To również drama, którą oglądałam dwa razy! Wiąże się za tym dość dziwna historia, dlatego bardzo chętnie wspomnę o tym jak to się stało, że postanowiłam zrobić rewatch. Zapraszam!

Ocena:
 5/5
Rok produkcji: 2016
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 16
Gatunek: Romans, akcja
Strona: DramaQueen
Opis: Czy to możliwe, aby żyć w tym samym miejscu i czasie, a w innym wymiarze? Oh Yeon Joo jest lekarzem na oddziale kardiochirurgii. Jej ojciec jest słynnym twórcą komiksów. Mężczyzna pewnego dnia znika. Yeon Joo idzie do pracowni swojego ojca, a tam nieoczekiwanie zostaje porwana i zabrana do innego wymiaru. Znajduje tam leżącego na ziemi mężczyznę, który ocieka krwią. Owym mężczyzną jest Kang Chul – złoty medalista Olimpijski w strzelaniu, który dorobił się ogromnej fortuny. Czy Kang Chul jest jedyną osobą, która pomoże Yeon Joo wydostać się z równoległego świata? I co z tym wszystkim ma wspólnego ojciec kobiety?

No więc jak już wspomniałam - dwukrotnie obejrzałam Dwa Światy. Możecie teraz nieco się zdziwić, ale miewam tak, że kiedy coś mi się mega podoba to nie chcę tego kończyć i przerywam na 10 odcinku (to zawsze jest 10 odcinek!!!). Dokładnie tak miałam i z tą dramą. Obejrzałam pierwsze dziesięć odcinków, a później uznałam, że to jest zbyt dobre i mimo że chcę wiedzieć co będzie dalej to w sumie nie chcę wiedzieć i przestaję oglądać. Wróciłam do W po 2 latach, gdyż uznałam, że minęło odpowiednio dużo czasu, aby zacząć to na nowo i przede wszystkim to skończyć. I tak też się stało. Nie ukrywam, że miałam taką radochę oglądając tę dramę, że wciągnęłam się bez pamięci. Dodatkowo wycisnęła ze mnie taką ilość łez, że zaczęłam się martwić, że gdy obejrzę 16 odcinek będę totalnie odwodniona. No i powiedzmy, że tak właśnie było.


Nie będę ściemniać, że fabularnie ta drama wybija się kompletnie spośród innych dram. Nigdy nie spotkałam się z taką tematyką, do tego tak dobrze przedstawioną. Co do ogólnego wyglądu odcinków powiem wam, że mimo, iż to drama z 2016 roku to w żadnym stopniu tego nie czułam. Na początku nawet nie wiedziałam, że ma - w tamtym czasie - aż 4 lata i gdy się o tym dowiedziałam to oniemiałam. Byłam pewna, że to drama z 2018 roku (a uwierzcie mi, często widać z jakiego roku jest dana drama). Fabularnie - mistrzostwo, humorystycznie - genialnie, romantycznie - niezwykle. Przez główny wątek romantyczny tak bardzo pokochałam Kang Chula i Yeon Joo, że mega trudno było mi się z nimi rozstać. Mimo, że czasem działali mi na nerwy przez swoje zachowanie to potrafiłam je zrozumieć patrząc jak stresująca była ich sytuacja. Wiem, że jakaś część osób nie polubiła Yeon Joo i jestem w stanie to zrozumieć, bo przez niektóre sytuacje sama myślałam, że trudno mi będzie ją na nowo polubić. Jednak się otrząsnęłam i pomyślałam, że w sumie gdybym była w tej samej sytuacji co ona to zachowywałabym się podobnie albo nawet gorzej😹. Co do Kang Chula – nie dość, że jest chłopakiem na medal to jeszcze mega interesującą postacią. Pokochałam go od pierwszych sekund i tak zostało do końca. Chociaż z nim miałam podobnie jak z Yeon Joo od połowy dramy, ale na szczęście wszystko się później uspokoiło i było tak, jak ma być.
Jako, iż obejrzałam W - Two Worlds aż dwa razy, to mogę szczerze polecić tę dramę. Jeśli lubicie słodki romans połączony z akcją i strzelaninami to zdecydowanie będzie to coś dla was. Osobiście przyznam się, że chciałabym to obejrzeć trzeci raz, gdyby nie moja ciągle rosnąca liczba dram do obejrzenia...


To tyle na dzisiaj! Bardzo dziękuję za poświęcony mi czas!! I jestem mega ciekawa czy wam też tak bardzo podobały się Dwa Światy? Jestem też ciekawa co myślicie o aktorce grającą Oh Yeon Joo, gdyż słyszałam, że dość spora część fanów azjatyckich dram nie potrafi jej znieść. Ja jestem co do niej neutralna i jakoś mi nie przeszkadza. A wy co sądzicie? ♡


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty