|DRAMY| 16. Recenzja~ Unforgettable Love

Hej kochani

Nastał poniedziałek a to oznacza że najwyższy czas na kolejną recenzję tym razem pod nasze czujne oko wpada Unforgettable Love. Już na wstępie mogę wam powiedzieć, że będzie to świetna drama dla osób, które poszukują czegoś lekkiego, słodkiego i niezobowiązującego.

Ocena:
 3/5
Rok produkcji: 2021
Kraj pochodzenia: Chiny
Liczba odcinków: 24
Gatunek: Romans, rodzinny, komedia
Strona: YouTube
Opis: Bohaterami dramy są He Qiao Yan, dyrektor generalny Heshi Group, i Qin Yi Yue, psycholog dziecięcy. Opowiada historię racjonalnego i obojętnego mężczyzny oraz delikatnej, optymistycznej, troskliwej i skrupulatnej pani psycholog, których związek rozwija się od znajomości do miłości.
Może na wstępie wyjaśnię dlaczego tylko 3 gwiazdki, a nie więcej. Pierwsze 10 odcinków wciągnęły mnie i zaciekawiły, także nie mogłam się oderwać i pochłaniałam jeden odcinek po drugim, ale czym dalej w las, tym niestety zaczynało mi się nudzić. Odcinki zaczęły mi się niesamowicie dłużyć, choć prawdopodobnie tylko ja tak miałam.


Jeśli chodzi o fabułę całej dramy to jest to typowo azjatycki romans, czyli mamy główny wątek romantyczny, ale również pojawiają się postaci trzecioplanowe, które będą chciały zniszczyć ich relację. Głównym tematem jest jednak mały chłopiec He Wei Fei, który poprzez traumatyczny wypadek w dzieciństwie przestał całkowicie mówić. Jego ojciec, czyli również główny bohater, stara się wszelkimi metodami uleczyć chłopca. Tak właśnie krzyżują się drogi lekarki Qin Yi Yue, która jako jedna z nielicznych umie dotrzeć do małego chłopca i He Qiao Yana. Właśnie dlatego główny bohater postanawia podpisać z nią umowę, która ma połączyć ich na jakiś czas w celu wyleczenia chłopca. 
Ogólnie cały pomysł na fabułę bardzo mi się spodobał, mam tylko jedno zastrzeżenie - osobiście uważam, że 16 odcinków by wystarczyło, bo naprawdę momentami czułam, że za bardzo rozciągają już tą problematykę i akcję, przez co drama traci tylko na swoim uroku.


Pewnie zastanawiacie się dlaczego ją kontynuowałam skoro dalej już nie była taka interesująca. Itutaj was zaskoczę. Mam parę moich ulubieńców, którzy idealnie rekompensowali mi ten czas. Chodzi mi tutaj o Ning Fang oraz Lin Wei. Moim zdaniem to połączenie idealne. Niestety więc nic na ich temat zdradzić nie mogę, bo popsuję wam całą zabawę z oglądania.


Jestem bardzo ciekawa jakie wy będziecie mieć odczucia względem tej dramy i czy w ogóle macie w planach ją obejrzeć. Koniecznie dajcie znać w komentarzach! 
 

Komentarze

Popularne posty