5 NAJGORSZYCH DRAM OBEJRZANYCH W 2022 ROKU

5. High-end crush
Rok produkcji: 2015
Kraj pochodzenia: Korea Południowa 
Liczba odcinków: 20 
Gatunek: Komedia romantyczna 
Strona: Viki 
Ocena: Miałam co do tego duże oczekiwania po tym jak zobaczyłam fragment jednego z odcinków. Myślałam, że będzie to dobra komedia romantyczna, jednak już po pierwszym odcinku wiedziałam, że nie jest to drama dla mnie, ale dałam jej szanse i obejrzałam drugi odcinek. No i moje zdanie się nie zmieniło. Humor nie był dla mnie, bohaterowie totalnie mi się nie spodobali i uznałam, że się poddaję.



4. Star & Sky: Sky In Your Heart
Rok produkcji: 2022
Kraj pochodzenia: Tajlandia 
Liczba odcinków: 8
Gatunek: Romans, BL
Strona: YouTube
Ocena: Pierwsza część tej serii, czyli Star In My Mind, była w porządku i przyjemnie mi się ją oglądało, tak druga część była dla mnie po prostu męcząca w oglądaniu. Nie skończyłam tej dramy i raczej nie zamierzam, ponieważ zanudziłabym się na śmierć...



3. Blacklist
Rok produkcji: 2019
Kraj pochodzenia: Tajlandia 
Liczba odcinków: 12
Gatunek: Akcja, romans
Strona: YouTube
Ocena: Miałam duże oczekiwania dla tej tajskiej dramy, ale się zawidołam. Nanon, który grał głównego bohatera był dla mnie petardą i nie mam mu nic do zarzucenia, ogólnie męska obsada była jak najbardziej w porządku, jednak damska... dla mnie porażka. Nie mogłam znieść Prim, która gra główną bohaterkę. Dodatkowo strasznie denerwowały mnie pary w tej dramie - dosłownie każdy bohater skończył z jakąś bohaterką... Podobała mi się dosłownie jedna para, a reszta była dla mnie totalną klapą, zero chemii, wszystko co między nimi się działo było zbyt przewidywalne.


2. Choco Milk Shake
Rok produkcji: 2022
Kraj pochodzenia: Korea Południowa 
Liczba odcinków: 11
Gatunek: Romans, BL
Strona: YouTube
Ocena: Przepraszam, ale co za idiota wpadł na pomysł wypuszczenia tej dramy??? Myślałam, że będzie to słodkie, zwyczajne romansidło, a w pierwszym odcinku okazuje się, że pies i kot głównego bohatera przybrali ludzką postać. I później główny bohater zakochuje się i całuje ze swoim PSEM. Słucham? Starałam się to obejrzeć do końca, ale nie wytrwałam... musiałam się poddać. To było okropne.



1. The Gifted
Rok produkcji: 2018
Kraj pochodzenia: Tajlandia 
Liczba odcinków: 13
Gatunek: Science-fiction, horror
Strona: YouTube
Ocena: Miałam dylemat co wstawić na pierwsze miejsce, Choco Milk Shake czy The Gifted. Jednak padło na The Gifted. Słuchajcie, gorszej dramy chyba nie zaczęłam w 2022 roku. Myślałam, że będzie to dobry thriller albo coś w ten deseń, a dostałam jakieś bezsensowne science-fiction, które mnie zżenowało. Nie wiem co spowodowało, że w głowie reżysera pojawił się taki pomysł. O wiele lepiej byłoby, gdyby wywalić cały ten nadprzyrodzony wątek i zostawić zwyczajnych uczniów, którzy zmagają się z władzami szkoły, ale powstało... to coś.



5. My Name
Rok produkcji: 2021
Kraj pochodzenia: Korea Południowa 
Liczba odcinków: 8
Gatunek: Thriller, kryminał 
Strona: Netflix
Ocena: Dla niektórych jedna z najlepszych dram, a dla mnie wręcz odwrotnie. Drama choć miała dobre momenty i zdecydowanie nie można narzekać na aktorów, to zawiała nudą i odliczałam minuty do skończenia jej.


4. Cute Programmer
Rok produkcji: 2021
Kraj pochodzenia: Chiny 
Liczba odcinków: 30 
Gatunek: Komedia romantyczna
Strona: Viki
Ocena: Zdecydowanie nie były to moje klimaty. Zbyt przesłodzona fabuła, jak i bohaterka. Dotrwałam aż do 2 odcinka, po czym się poddałam i raczej nigdy nie wrócę do tej dramy.


3. Kissable Lips
Rok produkcji: 2022
Kraj pochodzenia: Korea Południowa 
Liczba odcinków: 8
Gatunek: Fantastyka, romans
Strona: DramaQueen 
Ocena: Tak jak wspomniałam w recenzji - fabuła to jedne wielki odgrzewany kotlet z 2016 roku. Gdyby nie Kim Ji Woong ta drama zdecydowanie byłaby jeszcze niżej w moim podsumowaniu. A wszystko przez Yoon Seo Bina, który był najbardziej cukierkowym oraz denerwującym  bohaterem jakiego spotkałam w tym roku. Nie dało się tego oglądać.


2. The Sweet Blood
Rok produkcji: 2022
Kraj pochodzenia: Korea Południowa 
Liczba odcinków: 8
Gatunek: Fantastyka, romans
Strona: DramaQueen
Ocena: Moje pokłady nadziei były ogromne, niestety wszystko przepadło po obejrzeniu 2 odcinków. Nie spotkałam jeszcze tak nudnego głównego bohatera, który sam pchał się w kłopoty, a potem trzeba było go ratować. Jest to jedna z gorszych dram o tematyce wampirów jakie spotkałam.


1. Welcome
Rok produkcji: 2020
Kraj pochodzenia: Korea Południowa 
Liczba odcinków: 12 
Gatunek: fantastyka, romans 
Strona: DramaQueen 
Ocena: Przebrnięcie przez jeden odcinek było dla mnie męczarnią, nie znalazłam tam nic co by mnie zaciekawiło i przekonało do dalszego oglądania. Na dodatek okazało się, że tematyka psów i kotów to zdecydowanie nie moja bajka.


Komentarze

Popularne posty