WRACAMY NA BLOGA!


Hej kochani!!

Wiemy, że długo nas nie było. Jesteśmy podekscytowane oznajmiając, że oficjalnie powracamy na bloga!!! Przez ostatnie miesiące naszej nieobecności dużo zmieniło się w naszych życiach, szczególnie w życiu Natalii i głównie z tego powodu zrobiłyśmy sobie tą niespodziewaną przerwę. Na głowę Natalii spadło wieeele obowiązków, bo nie opiekuje się teraz tylko kotami, rybkami, psem i królikiem. Na pewno wiecie co mamy na myśli :)

Ja mój czas spędziłam głównie na dopinaniu studiów na ostatni guzik i oficjalnie zakończyłam studia I stopnia i jestem anglistką! I mam dodatkową rolę jako człowiek, ściśle powiązaną z Natalią. Hihi. Także kochani, jak mówiłam, naprawdę dużo się wydarzyło przez cały półroczny okres naszej nieobecności na blogu. Przepraszamy też, że zniknęłyśmy tak bez zapowiedzi, ale było o wiele więcej rzeczy, na których obie (szczególnie Natalia) musiałyśmy się skupić. Mamy nadzieję, że rozumiecie!!

Teraz, gdy wszystko się nieco ustabilizowało, postanowiłyśmy powrócić do regularnych postów. Będziemy musiały nieco zmniejszyć ich liczbę, bo do dwóch tygodniowo, ale jednak czasu trochę brakuje. Mimo wszystko będziemy się starać! Mamy jeszcze trochę postów w zanadrzu, dlatego będziemy najpierw skupiać się na tym, aby przede wszystkim opublikować je w pierwszej kolejności. Przede wszystkim wrzucimy nasze 100 dram, które chcemy obejrzeć w 2023 roku (tak, wiemy, że jest lipiec, ale post gotowy jest już od stycznia!), a później... w sumie sami zobaczycie!!


Dziękujemy Wam za ciągłe wsparcie <3
Paulina & Natalia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty