24. Recenzja ~ The Miracele

Hej kochani

Tym razem mam dla was bardzo krótką dramę, którą można obejrzeć w jeden dzień. Jest to właśnie The Miracle, mini drama z 2016 roku.

Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Rok produkcji: 2016
Liczba odcinków: 12
Strona: Viki
Opis: Kwon Si Ah jest piękną siostrą, wspaniałą pod każdym względem i członkinią popularnej grupy dziewcząt znanej jako Miracle Girls. Jej siostra bliźniaczka, Si Yeon, jest prawie dwa razy większa od Si Ah i zawsze była wyśmiewana i prześladowana w szkole ze względu na swoją dużą sylwetkę. Ale życie sióstr bliźniaczek zostaje wywrócone do góry nogami, gdy pewnego dnia budzą się i zdają sobie sprawę, że ich dusze zamieniły się ciałami! Co muzyczny idol i licealna sympatia Si Yeon pomyślą o kobietach, które wydawało im się, że znają?
(W dramie gra Nahyun z SONAMOO oraz Donghyun z Boyfriend)


Na pewno mogę wam powiedzieć, że przejdziecie przez tą dramę w ciągu jednego dnia. Nie nastawiałabym się na coś wybitnego, ponieważ jest to raczej niskobudżetowa produkcja, a gra aktorska jest na poziomie przeciętnym.  Ale tak wspomniałam - jest bardzo krótka, dzięki czemu długo nie musiałam się z nią męczyć.


Zaskoczę was, ale nie jestem fanką wątku romantycznego w tej dramie. Nie dość, że zdecydowanie był za szybki, to, w moim uczuciu, mało prawdopodobny.  Już bardziej podobały mi się relacje między siostrami, choć one też idealne nie były.


Tak naprawdę to nie wiem czy sięgnęłabym drugi raz po tą dramę... ona po prostu jest przeciętna. Nie było w niej nic, co utkwiłoby mi w pamięci na następne lata. Nawet mogę się pokusić i stwierdzić, że momentami wywracałam oczami oglądając niektóre sceny, więc doszło do tego, że czułam też leciutki cringe. Jestem pewna, że ta drama pojawi się w moim zestawieniu najgorszych dram tego roku.



Dajcie mi koniecznie znać czy oglądaliście tą dramę i jakie macie po niej wrażenia!

Komentarze

Popularne posty