69. Recenzja ~Zmysłowy anioł stróż - Kristen Ashley


Tytuł: Zmysłowy anioł stróż

Autor: Kristen Ashley Tom: 2 Ilość stron: 510 Wydawnictwo: Akurat Ocena: 7-10
Na tę kontynuację czekałam z niecierpliwością i zaciekawieniem odkąd skończyłam pierwszą część. Chyba nie muszę przypominać, że ta autorka podbija moje czytelnicze serce i zmysły. Na wstępie chcę podziękować Wydawnictwu Muza za możliwość zrecenzowania tej książki.

Główna bohaterka, Jet, zdecydowanie nie wiedzie łatwego i przyjemnego życia. Ma ciężko chorą, wymagającą stałej opieki matkę oraz nieodpowiedzialnego i zachłannego ojca. Jet musi utrzymać rodzinę, dlatego posiada dwie prace, które dodatkowo ją wykańczają. Od jakiegoś czasu wpadł jej do oka pewien mężczyzna, lecz nie sądzi, że może mieć u niego szanse. Bohaterka jest bardzo uparta, zakompleksiona oraz niełatwo się poddaje, dlatego gdy do miasta wraca jej ojciec, chce sama poradzić sobie z problemami. Niestety wpada w kłopoty, z których jedynym ratunkiem jest Eddie oraz jego koledzy. Przyjęcie pomocy od przystojnego mężczyzny zdecydowanie nie jest w stylu Jet.
Genialny pomysł na fabułę, wszystko zostało dopracowanie, przez co świetnie się to czytało. Jak zawsze cudowny wątek romantyczny który powala czytelnika na kolana. Gdybym miała opisać książki tej autorki, to użyłabym słów „romans” i „sensacja”. Myślę, że dzięki temu zakochałam się w jej twórczości. Nie byłabym sobą, gdybym leciutko czegoś nie skrytykowała, dlatego muszę przyznać, że pierwsza część była dużo lepsza. Tamtejsi bohaterowie bardziej mi się spodobali, ale to nie oznacza, że ta część była zła, była po prostu nieco gorsza od poprzedniej. 

Mogę Wam polecić tę książkę, a właściwie to zachęcam Was to przeczytania tej serii na jesień, pod kocykiem, z kubkiem kawy lub herbaty. Mam nadzieję, że będziecie tak samo jak ja przeżywać przygody bohaterów.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty