Jesienny maraton czytelniczy - ZAPOWIEDŹ


 Hej skarby,  

Od dłuższego czasu mam ogromną ochotę na jakiś maraton czytelniczy który będzie trwał nieco dużej niż np tydzień czy miesiąc. Niestety jak na złość nigdzie nie mogłam znaleźć żdanego co by mnie zainteresował dlatego postanowiłam zrobić maraton który odbył sie rok temu na kanale Come Book. Zmieniam tylko datę więc maraton będzie trwał od 05.10.2020 do 30.11.2020.  Zostawiam wam link do jej filmiku a ja was zapraszam na mój TBR. 

1. Sweter czyli książka która leży na waszych półkach już za długo 


2. Liście czyli okładka w jesiennych kolorach 


3. Halloween czyli  książka w której występują paranormalne  lub fantastyczne zjawiska 


4. Pumpkin Spice Latte czyli książka tak bardzo popularna którą przestaliście chcieć przeczytać 


5. Lis czyli książka która ma zwierzę jako bohatera. 



Komentarze

Popularne posty