71. Recenzja ~Od pierwszego wejrzenia - Kristen Ashley


Tytuł: Od pierwszego wejrzenia Autor: Kristen Ashley Tom: 3 Ilość stron: 478 Wydawnictwo: Akurat Ocena: 8-10 Po drugim tomie mój zapał lekko opadł, dlatego kiedy wydawnictwo zaproponowało mi zrecenzowanie kolejnego tomu, lekko się wahałam, ale uznałam, że autorka mnie nie zawiedzie.

Kolejny tom opowiada historię Roxie i Hanka, która zaczyna się jak w tytule - od pierwszego wejrzenia. Roxie zakochała się w ten sposób tylko dwa razy w swoim życiu. Za pierwszym razem nie przyniosło to niczego dobrego, wręcz wpędziło ją w okropne kłopoty, przez które musiała uciekać i ukrywać się. Od tamtego momentu tkwi w nieszczęśliwym związku z krętaczem Billy’m, który obiecywał jej spełnić najskrytsze marzenia. Problem zaczął pojawiać się, kiedy bohaterka próbowała zerwać z chłopakiem. Niestety, to nie było takie proste. Dziewczyna usiłuje szukać pomocy u swojego wuja, który dawno temu zerwał kontakt ze swoją rodziną. Jak już pewnie widzicie - sprawy zaczną się komplikować, gdy na jej drodze stanie zniewalająco przystojny Hank, który zdecydowanie nie ma zamiaru pozostawić dziewczyny samej.

Cudowna wciągająca fabuła, która porywa od pierwszej strony. Jest zdecydowanie lepsza niż poprzednia część, a przynajmniej mi się lepiej to czytało. Bardzo polubiłam bohaterów, choć ciężko było mi uwierzyć w miłość od pierwszego wejrzenia, bo dla mnie jest to mało realistyczne, lecz w książce podobało mi się w jaki sposób autorka to przedstawiła. Ogromnym plusem jest fakt, że dalej możemy poznawać losy bohaterów z poprzednich części i fakt, że pokochałam Lee w pierwszej odsłonie książki, a teraz mam możliwość znowu zobaczyć go w akcji. Bardzo mnie to uszczęśliwiło.  

Kochani, bardzo polecam Wam trzeci tom. Jeśli w jakiś sposób zniechęciliście się po drugim, to dajcie szansę trzeciemu. Gwarantuję, że będzie lepiej i nie pożałujecie. 

Komentarze

Popularne posty