|SERIAL| WIEDŹMIN - PODSUMOWANIE


Hej, kochani 

Nie tak dawno na Netflixie pojawił się 2 sezon Wiedźmina! Wiąże się z tym to, że nadszedł czas na podsumowanie całej go. Podczas oglądania czułam niemałą radość z możliwości powrotu do tego świata pełnego zagadek, przygody i nieoczekiwanych zwrotów akcji. 

Moje serce swoją grą aktorską oraz niesamowitą urodą podbiła MyAnna Buring. Bardzo podobała mi się jej postać, chyba najbardziej się z nią w jakiś sposób utożsamiałam.

Nie będzie zaskoczeniem, że dam tutaj aktora wcielającego się w głównego bohatera. Henry Cavill jest dla mnie idealnym Geraltem, a dotychczas sądziłam, że nie ma na świecie takiego. 

Czy tylko mi brakowało w 2 sezonie tego duetu? Jaskier i Geralt - nierozłączni towarzysze w podróży. A już tak całkowicie na serio to nie wyobrażam sobie lepszego duetu.

Jedna z najbardziej przepięknych scen jakie ujrzałam w 1 sezonie. Może nie emituje romantycznością na pierwszy rzut oka, ale wzbudziła we mnie różnorodne emocje, dzięki czemu zapadła mi w pamięć.
 
Pocałunki Geralta i Yennefer wygrywają wszystko.


Jedna ze scen pierwszego sezonu oraz pierwszego odcinka. Lepiej nie mogliśmy zacząć tej serii. 

Nie chcę za wiele mówić, żeby nie niszczyć wam 2 sezonu, ale najbardziej szokująca była końcówka. 

Niestety, ale ktoś to podium musi zająć i w tym przypadku jest to Tom Canton wcielający się w Filavandrel aén Fidháil.

Sezon 1 odcinek 8. Niesamowite sceny akcji, bitwy czy samej magii. Można powiedzieć, że zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

Nie potrafię wybrać.

Gdzie 1 odcinek wiedźmina był cudowny i wciągający, to w 2 zawiało lekką nudą, która na całe szczęście nie utrzymywała się zbyt długo. 


Zastanawiam się co jest gorsze - Ciri czy Yennefer. Chyba nie można wybrać tyko jednej. Te postaci najbardziej irytowały mnie swoim postępowaniem, postawą oraz samym myśleniem, które niekiedy było znikome. 

Brak.

Jaskier.



Komentarze

  1. Tak, Jaskier to złoto tego serialu, ale czy ktoś może mi wyjaśnić, co się stało z jego fryzurą w drugim sezonie? Wygląda okropnie! Mam wrażenie, że to taki serial, który się lubi, kiedy nie zna się książek ani gier albo nie znosi, kiedy się jednak w temacie siedzi :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty