5 NAJGORSZYCH DRAM OBEJRZANYCH W 2021 ROKU

*Dla zaspokojenia waszej ciekawości odnośnie naszych opinii na temat tych dram edytowałyśmy post dodając uzasadnienie naszych osobistych opinii :)
1. METEOR GARDEN

Rok produkcji: 2018
Kraj pochodzenia: Chiny
Liczba odcinków: 49
Gatunek: Romans
Strona: Netflix
Opis: Dong Shancai pragnie osiągnąć świetne wyniki na swoim wymarzonym uniwersytecie. Wśród ambitnych studentów z elitarnych rodzin udaje jej się też znaleźć miłość.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Najlepiej chyba zacząć od tego, że jest chiński romans na podstawie mangi. Jest on przeznaczony dla nastoletniej widowni. Zatem co poszło w nim nie tak, zapytacie? Zacznijmy od samych bohaterów, którzy są po prostu nieznośni, ich zachowanie i sposób myślenia jest naprawdę na niskim poziomie. Ich przysłowiowy związek jest najbardziej toksycznym z jakim się spotkałam, a myślałam, że nie znajdę nic gorszego niż 365 dni. Okazuje się jednak, że główni bohaterowie zasługują na podium. Zapytacie pewnie, dlaczego uważam ich związek za toksyczny oraz ich samych za mało oryginalnych? Fabuła przez motyw hate to love była nawet ciekawa, lecz po tylu odcinkach naprawdę miałam dość czekania na ich wyznanie miłości, na zmianie od siebie odchodzili i wracali jak bumerangi. Momentami zachowanie głównego bohatera, zwłaszcza w pierwszych 15 odcinkach, jest druzgocące. Choć na swoją obronę mam to, że nasza główna bohatetka wcale nie jest lepsza i przytoczę tutaj scenę z bezludnej wyspy, gdzie chłopak uderzył się w głowę, a ona miała tylko lekką, naprawdę znikomą, kontuzję to jednak ona była na pierwszym miejscu i on jej udzielał pomocy. No ludzie, przecież on uderzył się mocno w głowę, a jej nic nie było. Punktem kulminacyjnym, po którym stwierdziłam, że da drama nie powinna być oglądana przez nastolatków, jest końcówka. Młode osoby bardzo często biorą przykład z ulubionych filmów, seriali, dram czy książek. Czy naprawdę główny problem tej serii, czyli fakt, że nie mogą spotykać się ze sobą, musiał być rozwiązany głodówką. Dla mnie była to już przesada, sam pomysł przedstawienia takiego rozwiązania był bardzo nieodpowiedzialny i po prostu nie na miejscu, zwłaszcza kiedy naszą grupą docelową jest młodzież. Ten obraz pokazywał, że wszystkie problemy można załatwić bunt oraz głodzenie się. Czy to nie jest irracjonalne? Myślę, że każdy powinien sam przemyśleć zakończenie tej dramy.
2. TASTE OF CAT

Rok produkcji: 2018 
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 4 
Gatunek: romans, komedia
Strona: DramaQueen
Opis: Ha Na po zerwaniu ze swoim chłopakiem dostaje wiadomość od jego nowej dziewczyny, przez co powracają do niej stare wspomnienia. Jej planem na zapomnienie jest upicie się, jednak w barze, do którego trafia, nie znajduje jedynie alkoholu, ale też przystojnych barmanów, z którymi będzie można porozmawiać i wyrzucić z siebie wszelkie smutki. Wydawałoby się, że to nic nadzwyczajnego.... Tylko kto miałczy i mruczy?

DLACZEGO NAJGORSZA?
Bardzo mała ilość odcinków, przez co nie mamy możliwości wciągnięcia się w fabułę.

3. ROMANCE, TALKING 

Rok produkcji: 2020
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 8
Gatunek: Romans
Strona: YouTube
Opis: Webdrama o młodej studentce, której ulubiony livestreamer, chłopak, który specjalizuje się w udzielaniu porad sercowych, nagle zaczyna uczęszczać na ten sam uniwersytet. Chłopak zaczyna interesować się Da Yeon, jednak czy zdoła ona go poderwać? Jak poradzi sobie z umawianiem się z osobą, która jest popularna w sieci? 

DLACZEGO NAJGORSZA?
Nie moja historia, nie moja bajka. To chyba najlepsze podsumowanie tej dramy. Historia nawet ciekawa i wciągająca, lekko irytujący główny bohater, ale da się to znieść. Po prostu między mną a tą dramą nie zaiskrzyło.

4. KSIĘŻNICZKA MAFII 

Rok produkcji: 2019
Kraj pochodzenia: Tajwan
Liczba odcinków: 6
Gatunek: Akcja, komedia, romans
Strona: Netflix
Opis: Dorastająca w cieniu należącego do Triady ojca Angie marzy o życiu na własną rękę. Wbrew jego woli zaczyna więc pracę w tajnej ochronie popularnej aktorki, wkraczając tym samym do dotychczas nieznanego jej świata pełnego przepychu, blasku reflektorów, a także... miłości.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Romans na niskim poziomie, komedii w tym nie widziałam, jedynie akcja ratuje tą dramę i fakt, że szybko się ją oglądało.

5. HOT GIRL

Rok produkcji: 2016
Kraj pochodzenia: Chiny
Liczba odcinków: 37
Gatunek: Akcja, komedia, romans
Strona: Viki
Opis: Guan Xiao Di jest buntowniczką. Przez przypadek zapisała się na szkolenie ochroniarzy i zaprzyjaźniła z aroganckim chłopakiem i czterema utalentowanymi dziewczynami. Poprzez wyczerpujący program szkoleniowy przekształciła się w legendarnego ochroniarza.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Początek dobry, lecz im dalej w las, tym bardziej się wynudziłam. Nie udało mi się jej dokończyć, ale nie mówię, że kiedyś do niej nie wrócę, lecz na ten moment stwierdzam, że jest nudna jak flaki z olejem.

1. METEOR GARDEN 

Rok produkcji: 2018
Kraj pochodzenia: Chiny
Liczba odcinków: 49
Gatunek: Romans
Strona: Netflix
Opis: Dong Shancai pragnie osiągnąć świetne wyniki na swoim wymarzonym uniwersytecie. Wśród ambitnych studentów z elitarnych rodzin udaje jej się też znaleźć miłość.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Osobiście przyznam się, że przez niesamowicie irytujących głównych bohaterów nie udało mi się skończyć Meteor Garden, jednak mimo to obejrzałam dość pokaźną ilość odcinków, bo aż 42, także niewiele zostało mi do końca. Uznałam, że nie ma co się zmuszać i kończyć tej dramy, ponieważ jeszcze trochę i straciłabym nad sobą panowanie. Do tego nie warto zapominać o tym jak toksyczna była relacja głównych bohaterów, a ja romantyzowania toksycznych związków nie zdzierżę. A o propagowaniu głodówki jako jedynego słusznego "wyjścia" nie zamierzam się rozpisywać...

2. 2MOONS2


Rok produkcji: 2019
Kraj pochodzenia: Tajlandia
Liczba odcinków: 12
Gatunek: Romans, komedia, szkolny, BL
Strona: dramacool
Opis: Wayo został przyjęty na uniwersytet Kantaphat na Wydział Nauk. Tam ponownie spotyka Phana, chłopaka z drugiego roku, w którym jest zakochany od dawna, choć nigdy nie udało mu się z nim porozmawiać. Kiedy Wayo ma szansę stać się „księżycem” jego wydziału, spotykają się, ponieważ Phana, sam był „księżycem” wydziału medycznego i musi nadzorować pierwszoroczniaków biorących udział w zawodach.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Powód jest niezwykle prosty - aktorzy. Niestety jedyną postacią, która mi się spodobała był Wayo, jednak reszta aktorów niestety nie podbiła mojego serca i wolałam "oryginalną" obsadę z pierwszego sezonu 2moons. Drugą kwestią jest fakt, że spodziewałam się kontynuacji perypetii Wayo i Phana, jednak 2moons2 było powtórzeniem tej samej historii.

3. GIRL FROM NOWHERE

Rok produkcji: 2018 - 2021
Kraj pochodzenia: Tajlandia
Liczba odcinków: 13 (sezon 1), 8 (sezon 2)
Liczba sezonów: 2
Gatunek: Tajemnica, psychologiczny, szkolny
Strona: Netflix
Opis: Tajemnicza sprytna dziewczyna o imieniu Nanno przenosi się ze szkoły do szkoły, by ujawniać kłamstwa i oszustwa uczniów oraz pracowników.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Strasznie nudziłam się oglądając Girl From Nowhere i niestety nie dotrwałam do drugiego sezonu. Mogę śmiało powiedzieć, że podobał mi się tylko jeden odcinek.

4. STRANGERS FROM HELL

Rok produkcji: 2019
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 10
Gatunek: Horror, thriller psychologiczny
Strona: dramacool
Opis: Niepokojące wydarzenia zakłócają życie początkującego autora kryminałów, który wprowadza się do budynku pełnego podejrzanych lokatorów.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Była dla mnie zbyt ciężka do oglądania, ale tym samym mnie wynudziła. Po prostu nie mogłam się skupić na oglądaniu i wolałam robić inne rzeczy, niżeli dalej to oglądać.

5. VINCENZO

Rok produkcji: 2021
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 20
Gatunek: Dramat, romans
Strona: Netflix
Opis: Pracujący dla włoskiej mafii prawnik odwiedza kraj swojego pochodzenia — Koreę Południową. Tam postanawia wymierzyć sprawiedliwość potężnemu konglomeratowi.

DLACZEGO NAJGORSZA?
Wiem, że ludziom nie spodoba się to, że widzą Vincenzo na tej liście, jednak musiałam ją tutaj uwzględnić. Obejrzałam tylko marne 5 odcinków i wiem co sobie teraz pomyślicie, ale... Nie widziałam sensu kończenia tej dramy, bo była dla mnie strasznie nudna. Dosłownie nic się nie działo przez te 5 odcinków. Moim zdaniem, jeśli na początku (pomijając pierwszy odcinek) nic się nie dzieje to reszta będzie taka sama. Nie wiem czy mam rację, ale strasznie mnie to zniechęciło i postanowiłam porzucić Vincenzo. Na swoją obronę dodam, że humor, zdjęcia jak i główni bohaterowie bardzo mi się spodobały, także rozumiem dlaczego ta drama skradła serca tak wielu osób, w tym Natalii, która uważa to za najlepszą obejrzaną przez nią dramę w 2021 roku.

Zapraszamy również do zapoznania się z pozostałymi postami: 





Komentarze

  1. Nie znacie się mi się podobały wszystkie są fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się tylko Vincenzo nuda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty