6. Recenzja ~ Dary Anioła: Miasto popiołów - Cassandra Clare


Tytuł: Dary Anioł: Miasto Popiołów 
Autor: Cassandra Clare 
Tom: 2
Ilość stron: 442
Wydawnictwo: Mag
Ocena: 7,8- 10 
Jest to kontynuacja historii Clary kiedyś Fray teraz Morgenstern. W pierwszym tomie (Miasto Kości) dowiedzieliśmy się że moja ulubiona para której życzyłam jak najlepiej okazała się być rodzeństwem. Jest to jedna z książek która całkowicie rozwaliła system...
Dużo było spojlerów że tak będzie i w ogóle ale wywołało to i tak duży szok u mnie taaak...
I jak to przeżyć?
Nasza główna bohaterka zaczyna romans z swoim najlepszym przyjacielem który wyznał jej miłość. Moim zdaniem w ogóle do siebie nie pasują pod tym względem. Jestem całkowicie na NIE.
Oczywiście Valentine próbuje podbić cały świat jak każdy zły charakter w opowieściach.
Nasza drużyna wyrusza do ojczyzny Nocnych Łowców czyli do Idrisu.
Jedna  scena wystarczyła abym zmieniła swoje zdanie na temat Clary.
Ehh... Sądziłam że będzie ona bardziej rozważna.
Moment kiedy Clary za wszelką cenę chce się dostać do Idrisu i jest w stanie zaryzykować nie tylko swoje życie ale również Luke'a złamał moja barierę do niej to było tak nierozważne i idiotyczne że brak mi po prostu słów.
Jeśli mam być szczera to książka jest dobra. Niestety  o wiele lepszy był 1 tom z serii ale drugi nie jest taki zły. Nie była to książka która niemiłosiernie mi się dłużyła, czytanie jej zajęło mi około 2 dni. Jest to na pewno wciągająca opowieść która zabiera nas do zupełnie nowego świata z którego tak łatwo nie da się wydostać.

Komentarze

Popularne posty