Jesienny TAG 2017

Czytanie niestety idzie mi dość słabo w tym miesiącu, nie mówiąc już o pisaniu recenzji...
Niestety ale zdrowiem też u mnie nie najlepiej. Jestem ostatnio strasznie zmęczona i osłabiona.
Dlatego nie wiem kiedy pojawi się kolejna recenzja. Książka Pauliny Hednel  pojawi się jako następna. Zapraszam więc wszystkich do Jesiennego TAGU

NOMINUJĘ: 
1. Szeleszczące liście - świat jest pełen kolorów: wybierz książkę z jesiennymi barwami na okładce.
Niestety nie mam za wiele takich książek. Patrzę tak na moją biblioteczkę i zupełności dominują ciemne kolory. Więc postanowiłam wybrać te książki które przypominają mi jesienne liście a są to:
- Elita - Kiera Cass
- Żniwiarz: Czerwone Słońce - Paulina Hendel
- Harry Potter i Zakon Feniksa oraz Harry Potter i Książę Półkrwi - J.K Rowling
- Dary Anioła: Miasto Kości, Szkła i Upadłych Aniołów - Cassandra Clare
- Osobliwy Dom Pani Peregrine - Ransom Riggs

2. Cieplutki sweter - w końcu jest na tyle zimno, by chodzić w grubych, ciepłych swetrach: która książka wywołuje w tobie uczucie puchatego ciepełka?
Toczę teraz prawdziwą walkę pomiędzy Darami Anioła Cassandry Clare a Rywalkami Kiery Cass.
Ale jednak taką Dary Anioła jest właśni taką cieplutką, porywającą historią do której chętnie wracam.


3. Jesienna burza - wicher wieje, deszcz się leje: wybierz książkę do czytania w burzowy dzień.
Nie musiałam długo się zastanawiać. Od razu pomyślałam o Osobliwym domu Pani Peregrin. Wciągająca powieść, przesiąknięta wojną i potworami. Nie będę się o niej za bardzo rozpisywać tutaj macie link do recenzji - (recenzja). Uważam że ciekawie skomponowałam by się z burzą i deszczem i nadała by temu fajny nastrój.

4. Chłodne, rześkie powietrze: wskaż najciekawszą fikcyjną postać, z którą zamieniłbyś się miejscami.
Oooo najchętniej to przeniosłam bym się do świata Nocnych Łowców albo do Harrego Pottera. Bo kto by nie chciał walczyć z demonami albo uczyć się w Hogwarcie? Nie mogę wybierać pomiędzy tymi dwoma światami. Wcieliłam bym się Cecily Herdondale (siostrę Willa piękną i niebezpieczną kobietę) albo w Hermione Granger (przeczuwam że jakby na prawdę nią byłam to nigdy w życiu nie zakochałam bym się w Ronie kategorycznie nie)


5. Gorący cydr jabłkowy: która książka jest według ciebie niedoceniona i chcesz, by stała się kolejnym bestsellerem?
Jak dla mnie jest to seria Tożsamość anioła L. H Zelman ta książka chodź ma wiele negatywnych recenzji zdołała znaleźć miejsce w moim sercu. Moim zdaniem wystarczyło by kilka poprawek i był by kolejny bestseller.

6. Pumpkin Spice: jaki jest twój ulubiony, jesienny posiłek?
Chodzi tutaj o jedzenie na poprawę humoru. Ja zawsze jak mam zły humor to piję ciepłą herbatę najlepiej z cytrynom lub z miodem a do tego jem moje ulubione słodycze czyli różnorodne żelki.
Herbata jest dobra na wszystko.

Komentarze

Popularne posty