SHADOWHUNTERS TAG 2017


Zostałam nominowana przez Papierową Embers (link do jej kanału)
Na samym początku serdecznie zapraszamy wszystkich do udziału w zabawie.
Na czym będzie polegać ten TAG?
Papierowa Embers przygotowała 10 pytań o różnych kategoriach. Potrzebujemy również 10 karteczek z bohaterami serialu Shadowhunters które będziemy później losować. Pamiętajcie pytania są skonstruowane tak jakbyśmy byli Nocnymi Łowcami.

*Jace
*Clary 
*Alec
*Magnus 
*Isabelle 
*Simon
*Sebastian/Jonathan 
*Maia
*Raphael
*Meliorn  

A więc zaczynamy! 
1. Z kim dzielisz nazwisko? Czyli kto należy do twojej rodziny? 
JACE 
Czyli jestem z rodu Herondale. Sama nie wiem czy się mam cieszyć... Patrząc na losy Jace'a to nie miał on łatwego życia. Ale jakby nie patrzeć na to to już widzę siebie z serafickim mieczem. Przynajmniej jestem blondynkom więc może rzeczywiście jestem spokrewniona z Jace'em. 
2. Kto jest twoim trenerem? (to musi być Nocny Łowca)

CLARY
Nie nie nie proszę tylko nie ona. W książce uwielbiam tą postać lecz w serialu tak strasznie mnie denerwuje. Wątpię że zdoła mnie czegokolwiek nauczyć.

3. Parabatai (to też musi być Nocny Łowca) 
ALEC 
Uważam że dogadałam bym się z Alec'em. Chociaż po cichu liczyłam na Izzy ale i tak się cieszę. Jest on inaczej przedstawiony w serialu jest bardziej otwarty nie to co w książce więc myślę że nasza współpraca była by ciekawym doświadczenie. Jest on strasznie ułożony i przestrzega wszystkich zasad i reguł a ja bym pewnie byłam bym jego przeciwieństwem.

4. Przyjaciel od serca.
SEBASTIAN/JONATHAN
Czy Sebastian byłby  dobrym przyjacielem?
(Oczywiście biorę pod uwagę że Embers wypuści go z piwnicy)
Przeczuwam żeby mnie zostawił w pierwszym lepszym momencie i musiałam bym radzić sobie sama. Więc myślę że nasza przyjaźń długo by nie potrwała.

5. Wróg numer jeden. 
MAIA
Już się bałam że będzie Isabelle ale jest Maia. Szczerze to się z tego cieszę bo w serialu bardzo ale to bardzo mnie denerwowała. Jeszcze podrywała moją rodzinę to zdecydowanie jest już na czarnej liście.

6. Tajemniczy wielbiciel 
ISABELLE
(mam ochotę udusić mojego chłopaka który pomaga mi przy tym TAGU za wylosowanie Izzy). Nie wiem co powiedzieć więc zostawię to bez komentarza.

7. Osoba która cię zdradzi. 
SIMON 
Właściwie to Simon coś tam czuję to Izzy a ona jest moim tajemniczym wielbicielem więc musiał mnie kiedyś zdradzi.

8. Kogo pocałujesz na rozkaz królowej z jasnego dworu? 
MAGNUS
Alec nie będzie zachwycony... Mam nadzieje że nie zacznie do mnie strzelać z łuku. Ale jestem pewna że będzie to jakiś szantaż i za pocałunek uda się nam kogoś uratować.

9. Uwaga na trupy czyli osoba z którą pójdziesz na misję i zginie. 
MELIORN 
Nie będzie mi go szkoda jakoś się do niego nie przywiązałam w serialu więc niech idziecie i poświęci swoje życie aby ratować moje.


10. Miłość twojego życia. 
RAPHAEL/MICHAŁ 
No przykro mi ale na pewno nigdy nie byłby wampir. Więc Raphael odpada. Więc miłością mojego życia jest Michał (mój chłopak )

Komentarze

Popularne posty