Targi Książki Kraków 2017 - PODSUMOWANIE

Jestem świeżo po 21. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie. Spędziłam tak wspaniałe godziny poświęcone poszukiwaniu książek. Niestety ten rok był jedynie cieniem poprzedniego. Między innymi dlatego zagościłam tylko na niektórych stoiskach. Ale nie przedłużając, pokażę wam 28 października oczami blogera ;).

Na samym początku poszłam odebrać darmową wejściówkę na 4 dniowe targi. 

Nasze "polowanie" rozpoczęliśmy od HALI "WISŁY" (było tam najwięcej wydawnictw czy księgarni które mnie zainteresowały) zatrzymaliśmy się na kilku stanowiskach, między innymi na:

1. EpikPage 
~ Jeśli kochasz czytać i chcesz uzewnętrznić swoją pasję, to trafiłeś we właściwe miejsce. Specjalizujemy się w tworzeniu ręcznie robionych zakładek, torb, kubków, świeczek i innych czytelniczych gadżetów. 
2. Nieprzeczytane.pl  
~ Jedna z najtańszych księgarni internetowych. Zawsze możesz się spotkać z rabatami nawet do 70%. 
3. Wydawnictwo Otwarte. 

W HALI "DUNAJ" odwiedziłam tylko jedno stanowisko: 
1. Wydawnictwo Czwarta strona 
~Miałam przyjemność zdobycia tam autografów autorki Żniwiarza- Pauliny Hendel 


A teraz to na co wszyscy czekają moje zdobycze książkowe z Targów: 
(te książki również pojawią się w jesienny unboxing)

Żniwiarz: Czerwone Słońce - Paulina Hendel (z autografem)


Władca cieni - Cassandra Clare

Zapisane w wodzie - Paula Hawkins

Dotyk Juli - Tahereh Mafi

Bardzo duża ilość zakładek

Oraz 2 plakaty





Komentarze

Popularne posty