5 najpiękniejszych okładek na mojej półce


Witajcie tym razem mam dla was przepiękne okładki które zdobią moją półkę. Powinnam dać większą liczbę niż 5 ale to następnym razem. Jeśli macie którąkolwiek z książek wymienionych poniżej pochwalcie się w komentarzach. Od razu mówię że numery do okładek są wybierane losowo i nie mają żadnego wpływu na moją ocenę.

1. Mechaniczna Księżniczka Cassandry Clare - na okładce mamy przedstawioną główną bohaterkę Tesse Gray która trzyma w rękach książkę. Moim zdaniem ma ona symbolizować jej wielkie zamiłowanie do czytania książek. 

2. Jedyna Kiera Cass - i znowu mamy pokazaną główną bohaterkę w pięknej białej (a może nawet ślubnej) sukience. Tytuł sam już insynuuje że zostanie ona wybrana na przyszłą królową. 

3.  Alicja w krainie Zombi Geny Showalter - blond włosa dziewczyna w przepięknej niebieskiej sukience. Nie jestem pewna czy koło niej jest mnóstwo gałęzi czy może jakiś pajęczyn. Cała okładka jest tak jakby w formie karty. Co dodaje jej tajemniczości ale również nawiązuje do pierwotnej wersji. 

4. Jedna z najpiękniejszych okładek jakie widziałam czyli  Dotyk Julii Tahereh Mafi. Tą okładkę na zawsze zapamiętam i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego wystarczy na nią spojrzeć 

5. Ostatnią książką jest Następczyni Kiery Cass tak samo jak seria Rywalki oszałamia swoim wyglądem. Przepiękne granatowe kolory, cudowna sukienka po prostu to wszystko nadaje wspaniałego klimatu. 
+ mały bonus przepiękne nowe okładki Darów Anioła 

Komentarze

Popularne posty