Noworoczne postanowienia czyli moje plany na 2018


Witajcie moi czytelnicy!
Rok 2017 za nami i skłamałam bym jakbym powiedziała że nie będę jeszcze przez ten miesiąc powracała do niego.  Mam w planach napisanie jeszcze paru postów podsumowujących ten rok. Niebawem ukażą się już na blogu więc czekajcie.

Właściwie to moje zmiany związane z blogiem już się rozpoczęły!
A dokładniej zaczęły się od nowego wyglądu bloga. Dodałam niedawno stworzone logo na tło oraz zaktualizowałam profil na google.pl.
Założyłam również zakładkę KONTAKT (gdzie możecie znaleźć mój e-mail) oraz WSPÓŁPRACA (będą się tam pojawiać wydawnictwa, strony, blogi, księgarnie oraz inne protele z którymi zacznę współpracę) 
Chciałam bym aby w 2018r. pojawiło się więcej recenzji bo na tą chwilę jest ich o wiele za mało.
Mogę również obiecać że pojawi się jakiś konkurs 
Jednym z moich noworocznych postanowień jest osiągnięcie 10-15 tys. wyświetleń na blogu oraz 1000 wyświetleń pod postami. Są to dość duże liczby ale wierzę że damy radę i będę do tego dążyć. 
Moim wielkim marzeniem jest przeczytanie tych wszystkich książek które pojawiły się w poprzednim poście. 
Oraz nie ukrywajmy najbardziej zależy mi na waszej aktywności. Wierzę że w tym roku pojawią się pierwsze komentarze na blogu. 
Bez bicia przyznam się że polegałam z Stosikami i Podsumowaniami miesięcznymi. Po prostu wstyd się przyznać ale nie wyrabiałam już z czasem. Był nawet taki okres gdzie nie miałam nawet możliwości żeby przeczytać jakaś książkę lub iść na takie zakupy. Nie wiem czy będę to dalej kontynuować jak na razie to zawieszam oby dwie akcje. 
Na pewno pojawi się wiele TAGów. W palach mam też posty o tematyce książkowej czyli właśnie coś typu: 100 książek które chce przeczytać... 
Niespodzianką tego roku możliwe że będzie recenzja jakiegoś serialu lub fanfiction (możecie pisać jaką tematykę byście chcieli albo od razu podać tytuł) 

Na pewno na tym się nie skończy jestem pewna że z czasem wpadnę na inne fajne pomysły. Mam nadzieje że się wam spodobają i będziecie aktywnie czytać. 



Komentarze

  1. Ja mam na ten rok z książek w sumie jeden plan: żeby przeczytać ich chociaż 50. Ostatnimi czasy nie co odpuściłam z czytaniem i czytam mniej niż bym chciała, czas to zmienić! :D
    No i powodzenia z twoimi postanowieniami, oby wszystkie plany ci się udały ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) również życzę ci udanego czytania i mam nadzieję że pochwalisz się jakie książki przeczytałaś ;) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty