5 przerwanych seriali do których ponownie wracam


Zrobiłam sobie jak na razie przerwę w czytaniu książek i zaczęłam oglądać seriale. W tym poście nie będę się rozpisywała za bardzo na temat seriali bo od tego będzie osobny post z każdym serialem. A jak na razie to zapraszam na 5 przerwanych seriali do których ponownie chce wrócić.

1. Pamiętniki Wampirów - nie ukrywam że jest to serial który wielokrotnie przerywałam ze względu na dość dużą liczbę sezonów. Jednakże postanowiłam do niego wrócić a właściwie to już to zrobiłam i jak się nie mylę jestem pod koniec 7 sezonu więc już za niedługo pojawi się recenzja serialu.

2. Teen Wolf - tym razem powodem było szybkie zabicie większości bohaterów których lubiłam albo ich historia zaczynała mnie interesować.

3. The Walking Dead - serial bardzo mnie wciągnął na początku. Nie było chyba jakieś głębszego powodu dlaczego zakończyłam ten serial.

4. Gra o tron - czekam na nowe odcinki więc jestem na bieżąco ale miałam dość długą przerwę od tego serialu.

5. Shadowhunters - czekam na 3 sezon i jeszcze trochę poczekam.


Komentarze

Popularne posty