MARCOWE Zapowiedzi


MARZEC -  zapowiedzi książkowe, kinowe oraz serialowe. Posty będą dodawane co miesiąc z nowymi zapowiedziami
Ukażę tutaj premiery filmów, książek lub seriali które najbardziej mnie zaciekawiły ;) ~ Lawendowa Salvatore   

1. Kasacja - Remigiusz Mróz

Manipulacja, intryga i bezwzględny prawniczy świat...
Syn biznesmena zostaje oskarżony o zabicie dwóch osób. Wina wydaje się oczywista, a morderca przez 10 dni nie pozbywa się ciał swych ofiar. Premiera: 08.03.2018r.
2. Święci grzesznicy: intryga - L. J. Shen 

Emilia: 
Podobno miłość i nienawiść to te same uczucia, tylko doświadcza się ich trakcie różnych okoliczności. To prawda. Mężczyzna, o którym marzę, nawiedza mnie również w koszmarach. To znakomity prawnik. Utalentowany kryminalista. Piękny kłamca. Dręczyciel i wybawiciel, potwór i kochanek. 
Vicious:
Emilia to biedna artystka. Jest piękna i nieuchwytna niczym kwiat wiśni. Dziesięć lat temu wkroczyła do mojego życia nieproszona I wywróciła je do góry nogami. I słono za to zapłaciła.
Emilia LeBlanc jest dla mnie niedostępna. To była dziewczyna mojego najlepszego przyjaciela. To kobieta, która zna mój najmroczniejszy sekret, córka pokojówki, którą wynajęliśmy do pomocy w naszej posiadłości. To powinno mnie zniechęcić do pogoni za nią, ale jest inaczej. Ona mnie nienawidzi. Też mi coś. Niech się lepiej do mnie przyzwyczaja. Premiera: 14.03.2018
3. Seria królewska: Papierowa księżniczka - Erin  Watt 

Życie Elli Harper nie przypomina bajki – dziewczyna nie ma ojca, często przeprowadza się z miasta do miasta, ciężko pracuje i codziennie walczy, by związać koniec z końcem. Jedynie marzenia o lepszym jutrze podtrzymują ją na duchu. Czy jest szansa, aby się spełniły? Premiera: 14.03.2018
4. Rzeczy ulotne - Neil Gaiman

Rzeczy ulotne, poruszające zmysły, wyobraźnię i serce, to cudowny dar jednego z najniezwyklejszych artystów naszych czasów. Premiera: 14.03.2018
5.  180 sekund - Jessica Park 

Wystarczyło sto osiemdziesiątsekund, by w jej życiu wszystko się zmieniło. Premiera: 21.03.2018
6. Małżeńska gra - CD  Reiss

Uwodzicielska historia o przekraczaniu granic w miłości i w życiu.
Kiedy Diana postanawia rozwieść się z mężem, mężczyzna proponuje jej nietypowy układ. Zabierze ją na trzydzieści dni do domku na odludziu, a ona będzie musiała spełnić jego wszystkie żądania. W zamian Adam podpisze papiery rozwodowe i odda jej firmę. Premiera: 22.03.2018







Komentarze

Popularne posty