5 niedocenianych serii


1. Dotyk Julii - Tahereh Mafi 
Moim zdaniem ta seria jest w ogóle niedoceniana tylko nie wiem dlaczego. Mamy ciekawą fabułę, fajnych zabawnych i logicznych bohaterów.  A zupełnie została zapomniana
2. Kroniki białego królika - Gena Showalter
4 tomowa seria z interesująca fabuła, wspaniałymi postaciami do których jesteśmy w stanie tak bardzo się przywiązać i pokochać. Nie wielka ilość czytelników wie że ta seria w ogóle powstała. Możliwe że w okresie wydania książek był na nie niezły popyt lecz teraz nic się o nich już nie słyszy.
3. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz
Tak jak w poprzednich punktach tej serii tez już nikt nie pamięta. Jest tak wiele tomów a tak mało chętnych na czytanie. Czas wampirów chyba rzeczywiście odchodzi w niepamięć...
4. Tożsamość anioła - L. J. Zelman 
Przez wielu czytelników jest krytykowana, uważana za ogromną pomyłkę a jak dla mnie jest to ciekawa książka, fabuła do której chętnie wracam. Pierwszy tom tak mnie pochłonął że przeczytałam go w 2 dni i od razu chciałam kolejne. 
5. Kroniki Wardstone - Joseph Delaney
Wiele tomów, dużo przygód a tak mało chętnych do przeczytania tej historii. Kilka lat temu wyszedł nawet film na postawie tej książki ale później słuch o niej zaginął. Szczerze to nie czytałam tej serii i raczej nie zabiorę się za to w najbliższym czasie. 

Komentarze

  1. Jak nazywa się film o tym ostatnim?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Kroniki Wardstone i również ubolewam nad ich znikomą popularnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nic na to nie poradzimy. Film tez wiele nie pomógł

      Usuń
  3. Kocham Kroniki Wardstone i również ubolewam nad ich znikomą popularnością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękitnokrwiści-jedyna seria którą od podstawówki czytam co roku. Przykro mi, że jest tak teraz niedoceniana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie utknąłam przy 3 tomie i nie wiem kiedy uda mi się ruszyć dalej

      Usuń
  5. żadnej z tych serii nie czytałam. Może dlatego, że są niepopularne i niedoceniane. Dziękuję za ten wpis. W wolnej chwili postaram się nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz fantastykę połączoną z odrobiną romansu i humoru to polecam na pierwszy rzut Alicję to jedna z moich ukochanych serii do której mam ogromny sentyment. Pozdrawiam i zapraszam na inne posty

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty