PODSUMOWANIE ROKU 2018

W tym roku bardzo wiele się wydarzyło, zaszło we mnie wiele zmian. Z przyjemnością mogłam obchodzić pierwsze urodziny bloga. Jak mogliście zauważyć - zmieniłam tło, ale  postanowiłam bazować na tej samej kolorystyce. Rozpoczęłam również współpracę z pierwszym wydawnictwem oraz biblioteką i gazetą, gdzie mogę publikować swoje recenzje. Najbardziej nie mogę się doczekać podsumowania wszystkich książek, które przeczytałam w 2018 roku. Starałam się je wypisać w takiej kolejności, w jakiej je przyczytałam. Udało mi się przeczytać 31 książek, czyli łącznie 10164 stron, z czego zrecenzjowalam 21 pozycji. Jeśli chodzi o moich ulubieńców, to pojawią się w osobnym poście.

KSIĄŻKI PRZECZYTANE W 2018 ROKU

1. Dotyk Julii - Tahereh Mafi 


2. Harry Potter i przeklęte dziecko - John Tiffany 


3. Władca Cieni - Cassandra Clare 


4. Jedyna - Kiera Cass 


5. Światło - Jay Asher 


6. Upadli - Lauren Kate 


7. Pojedynek - Marie Rutkoski 


8. Zmierzch: powieść ilustrowana - Stephenie Meyer 


9. Royal: Królestwo ze szkła - Valentina Fast 


10. Raven: Biały kruk - J. L. Weil 


11. Oskarżyciel - Whitney G. 


12. Wyspa potępionych - Melissa De La Cruz 


13. Elementals: proroctwo cieni - Michelle Meadow 


14. Niewinna - Weitney G. 


15. Rywalki: Książę i gwardzista - Kiera Cass 


16. Król kier - Aleksandra Polak 


17. Prawo miłości - Weitney G. 


18. Bossman - Vi Keeland 



19. Royal: Kraina z jedwabiu - Valentina Fast 


20. Szklany miecz - Victoria Aveyard 


21. Początek Wszystkiego - Robyn Schneider 


22. Raven: Czarna wrona - J.L. Weil 


23. Wysłannicy: Larista - Melissa Darwood 


24. Gliniarz - Paige Laurelin, Simone Sierra 


25. Elementals: Krew Hydry - Michelle Meadow 


26. Odrobina brokatu - Shari L. Tapscott 


27. Łza - Lauren Kate 


28. Sebastian: Jak poderwać dania - Sara Ney 


29. Wysłannicy: Guerra - Melissa Darwood 


30. Niezwyciężona: Zdrada - Marie Rutkoski 


31. Selena Gomez: Księżycowa dziewczyna - Catherine de la Glétais 


Jedynym z moich noworocznych postanowień na tamten rok było osiegniecie 10-15 tysięcy wyświetleń na blogu oraz 1000 wyświetleń pod postem. Łączna liczba to aż 21334. Aż 9 osób obserwuje bloga, a pod postem 5 najbardziej irytujących bohaterek  jest 1325 wyświetleń. 

NOWOROCZNE POSTANOWIENIA NA 2019 ROK

1. Chciałabym osiągnąć 40 tysięcy wyświetleń na blogu, jak i 2000 wyświetleń pod postem.

2. Marzę również o powiększeniu grona obserwujących do 20 osób.

3. Będę chciała nawiązać inne współprace, nie tylko z wydawnictwami. Mam zamiar rozwijać się i dążyć do dalszych sukcesów.

4. Liczę na powiększenie mojej biblioteczki i uzbieranie 150-200 książek. 

5. Od nowego roku chcę ruszyć z podsumowaniami miesięcy oraz z kontynuacją kalendarza książkowego, który możecie znaleźć na moim instagramie: @kamasalvatore333559

6. Chcę przeczytać minimum 40 książek w tym roku.

Mam nadzieję, że uda mi się odhaczyć każdy punkt. Trzymajcie kciuki za mnie!

Komentarze

  1. Lubię zróżnicowane podsumowania, a z drugiej stronę jak zacznę serię to jadę ciurkiem :D Gratuluję postępów i trzymam kciuki za następny rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że przeczytałaś wiele książek, które ja planuję przeczytać od dawna, haha. Mam nadzieję, ze w 2019 mi się to uda. :D

    Hubert z Thelunabook
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty