RAINBOW BOOK CHALLENGE |#1

Rainbow Book Challenge, czyli wyzwanie tęczowej książki, będzie polegać na przedstawieniu wam wszystkich książek w każdym kolorze który posiadam. Każdego miesiąca losowana będzie jedna z barw. Postaram się opisać wybrane książki i może nawet polecić któreś z nich. Na samym końcu odpowiem na kilka pytań odnośnie okładek, autorów oraz treści.

STYCZEŃ - BIAŁY 

Styczeń jest miesiącem bieli i to właśnie na takich książkach starałam skupić w tym miesiącu. W mojej biblioteczce posiadam sześć książek w takim kolorze. Tematyka jest naprawdę różnorodna. Prawie wszystkie z tych pozycji są już za mną, więc sama jestem poniekąd z siebie dumna. (Linki do recenzji książek podane zostaną przy każdej z nich, wystarczy kliknąć w tytuł)

6 BIAŁYCH KSIĄŻEK

Data przeczytania: lipiec 2018r.
Ocena: 10- 10
Tematyka: Fantastyka, młodzieżówka
Ilość stron: 286
Tom: 1

Ta książka bardzo mi się spodobała. Moim zdaniem autor pokazał coś nowego, świeżego. Historia niby banalna, a jednak porywa! Jeśli chodzi o okładkę, to wiecie, że jestem książkową sroką i uwielbiam błyszczące się elementy. Na okładce pojawiają się odbłyski słońca, które bardzo mnie urzekły.

Data przeczytania: październik 2017
Ocena: 8-10
Tematyka: Fantastyka
Ilość stron: 478
Tom: 1

Pierwsza część tej serii na zawsze zostanie w mojej pamięci. W okresie kiedy ją czytałam, miałam wielką ochotę na więcej książek, gdzie pokazane są królestwa oraz życie ludzi, które jest przesiąknięte wojną. Okładka idealnie komponuje się z treścią. Jest dość minimalistyczna, co moim zdaniem jest jej wielkim atutem.

Data przeczytania: marzec 2018
Ocena: 7-10
Tematyka: Młodzieżówka
Ilość stron: 329
Tom: 3

Jestem wielką fanką tej serii, lubię do niej wracać i przeżywać na nowo te same emocje. Moim zdaniem jest to leciutka historia grupki kobiet, które walczą o koronę i rękę księcia. Oczywiście pojawiają się dość problematyczne wątki, typu rewolucja i różne ataki na pałac. Nie jest to tylko słodziutka historia, która ma szczęśliwe zakończenie, lecz także opowieść z mnóstwem akcji. Na okładce mamy główną bohaterkę w pięknej, białej sukni, a znajdujące się za nią lustra tworzą wspaniałe tło.

Data przeczytania: listopad 2017
Ocena: 5-10
Tematyka: Fantastyka
Ilość stron: 463
Tom: dodatek 1-4

Posiadam stare wydanie tej książki, gdy było jeszcze w białej oprawie. Na okładce widnieje główna bohaterka, w tle pojawiają się 4 kolory symbolizujące każdą historię. Książka opowiada perypetie głównej bohaterki szklanego tronu jeszcze przed wydarzeniami z pierwszego tomu całej serii. Jest to dodatek, który ma nam pomóc zrozumieć przeszłość Celaen.

5. ŁZY TESS - PEPPER WINTERS
Data przeczytania: -
Ocena: -
Tematyka: Erotyk
Ilość stron: 491
Tom: 1

Recenzja jeszcze nie pojawiła się na blogu, ponieważ ta książka jest jeszcze przede mną. Nie opowiem wam o fabule, lecz postaram się opisać okładkę. Jest utrzymana w stonowanych kolorach, co podkreślia jej wygląd. Jest również dość minimalistyczna. Nie zdradza nam za wiele treści.

Data przeczytania: wrzesień 2018
Ocena: 10-10
Tematyka: Erotyk
Ilość stron: 379
Tom: 1

Książka roku 2018! "Bossman" od Vi Keeland jest moją ukochaną pozycją, od której zaczęłam przygodę z tą autorką. Niegrzeczny romans biurowy, który podbił moje serce. Okładka jest utrzymana w biało-czerwonych barwach. Ukazany jest tam także główny sprawca całego zamieszania. 

Komentarze

  1. Fajny tag :D Jedyna przede mną! Dziś odebrałam w pracy, więc będę mogła dokończyć historię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się okładka "Jedynej" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na tag :) żadnego z tych tytułów nie znam, ale miałabym ochotę przeczytać Łzy Tess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to książka dość brutlana i trzeba mieć jednak do niej pewnien dystans

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty