10 serii które moim zdaniem każdy powinien przeczytać #2

Kolejny raz przychodzę do Was z takim postem. Pierwsza wersja miała bardzo dużo osłon i widać, że Wam się spodobała, dlatego postanowiłam zrobić jej kontynuację. Tak jak wcześniej - jeśli przeczytaliście jakąś z tych serii to podzielcie się tym w komentarzu! Na dole podlinkuję Wam wszystkie moje social media. Nie przedłużając, zapraszam na kolejne 10 serii, które moim zdaniem każdy powinien przeczytać.

1. Żniwiarz - Paulina Hendel
2. Niezwyciężona - Marie Rutkoski
3. Zmierzch - Stephenie Meyer
4. Glitter and Sparkle - Shari L. Tapscott
5. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz
6. Trylogia czasu - Kerstin Gier
7. Pretty Little Liars  - Sara Shepard
8. 365 dni - Blanka Lipińska
9. Buntowniczka z pustyni - Alwyn Hamilton
10. Wysłannicy - Melissa Darwood
Instagram : kamasalvatore333559

Komentarze

  1. Brakuje mi wyjaśnienia, dlaczego warto je przeczytac twoim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. 365 dni warto przeczytać, żeby stracić cenny czas jeśli dobrze rozumiem? W sumie całe zestawienie nie jest najlepiej wykonane, brak czegokolwiek co mogło by zachęci do lektury podanych serii; argumentów, czemu te a nie inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej edycji uwzględnieniem argumenty a jeśli chodzi o 365 dni to moim zdaniem jest to dobra książka. Mi osobiście bardzo się spodobała I czekam na jej kontynuację

      Usuń
  3. Czytałam dwie serie: Zmierzch - Stephenie Meyer oraz Trylogię czasu - Kerstin Gier.
    Do przeczytania pierwszej przyczynił się film obejrzany przeze mnie w kinie, był inny... W pewien sposób mnie zaintrygował, zwłaszcza jego fabuła (wampiry, wilkołaki, miłość Belli i Edwarda, relacje między bohaterami), więc zaczęłam czytać. Tom drugi zdecydowanie dołuje, ciężko czytać jeśli jest się w dołku. Ogólnie seria mi się podobała, wracałam do niej parę razy, ale od tamtej pory odkryłam wiele fajniejszych książek i serii. Dojrzałam ;-)
    Trylogia czasu - Kerstin Gier - zaintrygował mnie opis na jakimś blogu i nie rozczarowałam się. Podróże w czasie, chronograf, relacje i miłość Gwen i Gideona, ich przygody, wartka akcja. Szybko pochłonęłam całość. Polecam. Dotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie kiedy pierwszy raz zobaczyłam zmierzch

      Usuń
  4. Żniwiarz i 365 dni przede mną, podjęłam wyzwanie przeczytania 100 książek w 2019 roku z tego bloga ;-) Napiszę, jak przeczytam. Pozdrawiam innych Książko-Maniaków.
    Zakochana w książkach Dotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwie książki polecam lecz jeśli chodzi o 365 dni to lepiej nie mieć wysokich wymagań ale fabuła i ogólnie pomysł na książkę jest genialny trochę kuleje wykonania

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty