PODSUMOWANIE MIESIĄCA | KWIECIEŃ

Ten miesiąc był moim zdaniem bardzo słaby jeśli chodzi o czytanie, chodzenie do kina czy nadrabianie seriali, dlatego postanowiłam w tym podsumowaniu dodać moich ulubieńców z kategorii kosmetycznej. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i wybaczycie mi ten gorszy okres. 

1. KSIĄŻKI

Żniwiarz: Trzynasty księżyc - Paulina Hendel
Ocena: 6-10

Turbulencja - Whitney G.
Ocena: 9-10

Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K. Rowling
Ocena: 5-10
Chciałam czytać czytać jedną część Harry'ego Pottera na rok, a tu miłe zaskoczenie! Muszę przyznać - jestem z siebie dumna.

Więcej niż pocałunek - Helen Hoang
Ocena: 8-10
Zapowiedź książki pojawiła się na blogu!
Trzy pierwsze rozdziały książki mogę Wam szczerze polecić.

Nowe oblicze Greya - E. L James
Ocena: 5-10

2. KOSMETYKI

Moimi ulubieńcami miesiąca zdecydowanie są:

Eyeliner w płynie z Avon Color Trend

Kolor: Black


Kolor: Purple Pose


Bardzo fajnie się nimi maluje. Jedyny minus jest taki, że pierwsza warstwa nie jest za bardzo wytrzymała dlatego radzę nałożyć dwie.

Mgiełka o zapachu Jabłka i Kwiatu Wiciokrzewu - Avon Naturals

Super odświeżająca i delikatna, świetne połączenie zapachów.

3. SERIALE I FILMY
BRAK

Komentarze

  1. Też mam wrażenie, że kwiecień jest mega słabym miesiące, bo niejednokrotnie muszę się zmuszać, żeby daną książkę skończyć i iw ogóle nie mam ochoty czytać. Nie martw się, zaraz przyjdą ciepłe dni i może ze słońcem przyjdzie więcej energii!

    Masz cudne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę energii do czytania

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty