ZAPOWIEDŹ| Więcej niż pocałunek - Helen Hoang

To zdecydowanie będzie gorąca zapowiedź! "Więcej niż pocałunek" swoją premierę ma 5 czerwca. Dzięki Wydawnictwu Muza miałam ogromną przyjemność zapoznać się trzema pierwszymi rozdziałami tej powieści.

Moi drodzy, jeśli książka będzie tak dobra jak się zapowiada to powinna znaleźć się u każdego z Was! Jestem zachwycona tymi kilkoma rozdziałami i jak na ten moment oceniam ją na 8-10.
Z książki dowiedziałam się tylko tyle, że główną bohaterką jest 30-letnia Stella, która jest piękną i bardzo inteligentną kobietą. Odnosi ogromne sukcesy zawodowe, niepowodzenia odnosi tylko w relacji z mężczyznami. Jakikolwiek kontakt z płcią przeciwną budzi w niej niechęć, a wizja bliskości, typu niewinne pocałunki, odbiera jak zaburzenia samopoczucia. Jednak bohaterka postanawia zmienić swoje życie i właśnie tak spotyka Michaela - przystojnego, wrażliwego mężczyznę, który zostanie jej nauczycielem.



Pierwszy raz usłyszałam cokolwiek o chorobie jaką posiada Stella, gdyż jest ona raczej mało znana, dlatego tym bardziej zachęcam Was do przeczytania tej książki. Gwarantuję, że nie będziecie się przy niej nudzić!


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Muza 
Korekta tekstu : Paulina Jarnot 
Zdjęcia : Autorka bloga


Komentarze

  1. Nie widziałam tej książki i w sumie brzmi ciekawie. Zobaczymy, czy znajdzie ją przy poszukiwaniu zapowiedzi na czerwiec :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty