TEEN WOLF - serial |PODSUMOWANIE


1. Ulubiona aktorka

Moją ulubioną aktorką w tym serialu okazała się Holland Roden, która wcieliła się wpostać Lydii Martin. Holland świetnie zagrała jedną z głównych bohaterek. Przez kilka sezonów nie dało się do niej nie przywiązać. Od "głupiutkiej dziewczyny" do zabójczej bohaterki ze wspaniałym charakterem i intelektem. Jej rozwój jest bardzo ciekawym etapem w serialu.
2. Ulubiony aktor

Stiles zagrany przez Dylana O'Briena to po prostu bohater w którego aktor idealnie się wcielił.  Nie wiem czy istnieje osoba, która nie lubi Stilesa. Jest on przykładem prawdziwej przyjaźni, która jest w stanie przezwyciężyć wszystko, nawet rozłąke i ogromne zmiany.
3. Najlepszy duet

Moim zdaniem jednym z lepszych duetów to Allison i Scott. Choć ich relacja nie była aż tak trwała, to jednak był to dla mnie jeden z najciekawszych wątków pierwszych sezonów. Moim zdaniem była to słodka, ale za krótka historia dwóch osób.
4. Romantyczna scena, która najbardziej utkwiła ci w pamięci

Prawdopodobnie jest to scena z pierwszego lub drugiego sezonu. Niesety nie pamiętam, który odcinek, ale chodziło w nim o to ze Scott potajemnie spotyka się z Allison. Ich miłość była zakazaną, a jak się mówi zakazany owoc smakuje najlepiej.
5. Najlepsza walka

Wszystkie!




6. Najlepszy pocałunek

Pocałunek Stilesa i Lydii, na który tak długo czekałam. Od początku uważałam, że oni powinni być razem, lecz losy serialu sciągnely ich do innych osób. Rzadko kiedy mogli wpaść sobie w ramiona. Choć jak teraz o tym myślę, to jest to historia pięknej miłości, która powoli rozwija się z każdym sezonem.
7. Najlepsza scena

Oj, trudno mi wybrać tylko jedną.



8. Największy szok

Śmierć tak wielu dość ważnych bohaterów do których się przyzwyczailam, a nawet lubiłam.



9. Najgorszy aktor/aktorka

Gage Golightly, która zagrała Erice Reyes. Była dla mnie bardzo denerwującą postacią, w ogóle niepotrzebną, wręcz przeszkadzająca. Aktorstwo również mi się nie podobało, było po prostu słabe w porównaniu do reszty.

10. Ulubiony odcinek

Nie posiadam.

11. Najdziwniejszy odcinek

Odcinek w hotelu, gdzie wszyscy chcieli popełnić samobójstwo. Nadal nie za bardzo rozumiem sensu tego miejsca, bo sam wątek nie wnosi nic serialu, ponieważ nie dzieją się tam ważne rzeczy (o których wam nie powiem, aby nie spojlerować).

12. Wkurzająca postać

To samo zdanie co w punkcie 9.

13. Ulubiony ship

Chyba również nie posiadam.

14. Ulubiona postać

Ojejku, bardzo trudne pytanie ponieważ mam ich wiele. Postaram się je przedstawić poniżej.






Komentarze

  1. Moja odczucia są podobne do Twoich, choć wciąż wisi mi ostatni sezon do nadrobienia. Z Lydią miałam podobnie - na początku mega wkurzająca laska, ale jej przemiana jest świetna i z każdym sezonem lubię ją coraz bardziej. Uwielbiam też Kirę, świetna laska. Stiles mógłby mieć osobne show i oglądałabym każdy odcinek - genialne poczucie humoru, teksty i mimika twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 46 years old Help Desk Operator Mordecai Dilger, hailing from Victoria enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Slacklining. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Ferrari 275 GTB Long ose Alloy. recenzja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty