61. Recenzja ~ Hard - Eve Jagger

Tytuł: Hard
Autor: Eve Jagger
Tom: 1
Ilość stron: 282
Wydawnictwo: Kobiece
Ocena: 10-10


Jedna z najlepszych książek tego gatunku. Jeśli szukacie świetnego romansu z elementami erotycznymi oraz nielegalnymi walkami czy hazardem to ta książka jest dla was.


Zacznijmy jednak od początku główny bohater Ryder jest właścicielem wielu klubów oraz prowadzi nielegalne walki. Kieruje się przekonaniem że każdy musi spłacić swój dług, nie robi pod względem żadnych wyjątków. Dlatego gdy młody chłopak przegrywa za dużą sumę pieniędzy Ryder domaga się jej zwrotu.Udaje się do domu chłopaka który oddał go jako zabezpiecznie. Jakim zaskoczeniem będzie gdy zamiast niego znajdzie tam jego siostrę? Cassie za wszelką cenę nie chce stracić rodzinnego domu dlatego postanawia wejść w niebezpieczny układ z mężczyzną. Postanawia pomóc spłacić dług swojego brata w między czasie uciekając od własnych problemów.


Jak już wcześniej wspomniałam jest to jedna z najlepszych książek tego gatunku. Równie dobra jak książki Vi Keeland dlatego postanowiłam dać tak wysoką ocenę. Choć czytałam ją rok tomu to uznałam że muszę sobie ją ponownie przypomnieć i szczerze tego nie żałuję ponieważ od nowa mnie zaskoczyła ukazując nowe oblicze. Ma świetnie zarysowaną fabułe oraz dobrze wykreowanych postaci których od razu polubiłam. Sam zarys na starcie bardzo mi się spodobał. Temat nielegalnych walk czy wyścigów automatycznie zachęca mnie do czytania. A kiedy dowiedziałam się że główny bohater sam brał kiedyś w nich udział to już całkowicie przepadłam. Więc jak szukacie książki która was rozbawi, zaciekawi oraz zaskoczy to nie musicie już szukać tylko zdecydowanie powinniście sięgnąć po tą pozycję.

Komentarze

  1. Wciąż twierdzę, że nie jestem fanem gatunku, ale chyba tak naprawdę nie jestem fanem tych okładek, bo te, które mi poleciłaś i przeczytałam to jednak mi się podobały! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że musisz się przemóc jeśli chodzi o okładki i przeczytać ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty