UNBOXING #4 - CO JA ROBIĘ ZE SWOIM ŻYCIEM?!


Hej wszystkim!

Podczas pisania tego posta zadawałam sobie dość istotne pytanie: co ja robię ze swoim życiem?

Nie minął miesiąc od mojej przeprowadzki, a już brakuje mi miejsca na nowe książki, co jest bardzo, ale to bardzo smutne. Humor poprawiają mi jednak nowe książki, które tylko czekają na odpakowanie. Miałam zrobić unboxing dopiero na początku wakacji, lecz uzbierało mi się tak dużo kartonów, że przestały mieścić mi się w szafce, dlatego postanowiłam zrobić go już teraz. Kiedy w końcu dotrą do mnie kolejne pudełka, to w okolicach lipca/sierpnia pojawi się kolejny unboxing. Tym razem zakład wygrała Paulina, która poprawia wszystkie teksty na bloga. Obstawiła idealną liczbę książek.


Pierwsza paczka to książki, które udało mi się kupić na wyprzedaży w Carrefourze za 10 zł/szt.
Zaczęłam powoli zbierać Uniwersum Metro 2033.
Następna paczka jest z Antykwariatu.
Udało mi się upolować kolejny, już siedemnasty, tom niedostępnej serii "Vampire Knight".
Jak zapewne wiecie, zbieram całą serię, więc nie mogło zabraknąć siódmego tomu!

Największa paczka tego unboxingu pochodzi z OLX.
Pewna osoba wystawiła poniższe książki za 12 zł/szt., więc grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji.
Następna paczka jest z Taniej książki.
Tak prezentuje się cały stosik książek, jest ich równo dwadzieścia!
Była tam promocja 3 książki za 45 zł.
Ostatni karton także pochodzi z tej księgarni.
Również była jakaś promocja, tylko już nie pamiętam jaka - wiem natomiast, że zapłaciłam za każdą około 16zł.
Tak prezentuje się cały stosik książek, jest ich równo dwadzieścia!




Komentarze

  1. After takie grube :O Trochę zazdroszczę, bo ja sobie nawet jakbym chciała to nie mogę pozwolić na takie szastanie pieniędzmi, ale cudownie oglądać takie unboxingi :D Niezłe łupy tu masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się podobają ale muszę przyznać że długo czekałam na otworzenie tych paczek :D niekiedy dobre kilka miesięcy leżą sobie zapakowanie w półce i czekają na otwarcie

      Usuń
  2. mangi i metro jak najbardziej, reszta mi nieznana ;-). Ale sama poluję na takie okazje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i trzymam kciuki żeby się udało coś interesującego znaleźć

      Usuń
  3. Ale dostawa, z takiej to na pewno nawet najmniejsza rzecz cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ja osobiście uwielbiam otwierać paczki a jak już wiem że ma być tam książka to radość jest podwójna

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty