Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #5

Hej, kochani! Dawno nie było zestawienia z TOP 100 lubimyczytać, dlatego przychodzę do Was z dość dużą ilością ciekawych książek, które w jakiś sposób mnie zaciekawiły i mam nadzieje, że uda mi się po nie sięgnąć. Tak tylko jeszcze dla przypomnienia - TOP 100 jest tworzony przez internautów poprzez ich zainteresowanie daną pozycją.

 10. Zemsta gangstera - Anna Wolf
21. Antonio - Agnieszka Siepielska
26. Naga prawda - Vi Keeland
34. Dom ziemi i krwi - Sarah J. Maas
36. Rhys - Agnieszka Siepielska
48. Tatuażysta z Auschwitz - Heather Morris
63. Gołąb i wąż - Shelby Mahurin
64. Ryzyko gangstera - Anna Wolf
70. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas
96. Wojna makowa - Rebecca F. Kuang
97. Nero - Sarah Brianne
100. Okrutny książę - Holly Black




Komentarze

  1. Ja się czaję na pozycję 48- wiele razy widziałam ją do kupienia i zawsze się zastanawiałam, nie mogłam postanowić do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zdradzić mały sekret ;) U mnie już znalazła swoje miejsce :D

      Usuń
  2. Uuuu, tu ponad połowa pokrywa się z moimi zainteresowaniami :D Nie wiem, czy ty też tak masz, że przez tą falę upałów ciężko sie czyta? Ja ostatnio mam dobrą pierwszą połowę miesiąca i bardzo słabą drugą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej czyta mi się w chłodniejsze dni niż te które aktualnie mamy. Ale muszę przyznać że ten miesiąc wyjątkowo dobrze mi poszedł ;)

      Usuń
  3. wypatrzyłam parę propozycji dla siebie, chociaż niektóre mnie bardzo zaskoczyły, tj. "Antonio"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem tym zainteresowana dlatego muszę zakupić pierwszy tom w najbliższym czasie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty