Igrzyskowy maraton czytelniczy 2018

Maraton  jest organizowany przez Crimelpoint. Odbędzie się w ostatni tydzień wakacji czyli od 27 sierpnia do 2 września. Dlaczego igrzyskowy?  Ponieważ autorka jest szczerze zakochana w tej serii. Posiada on 8 wyzwań oto ona i mój tbr:
(Zapraszam również na mojego instagrama gdzie zapisałam dla was ten maraton wiec możecie zobaczyć jak mi poszło )
1. I - Iskra czyli początek wszystkiego  (1 tom serii ).
Larista : Wysłannicy - Melissa Darwood
2. G - Gloss czyli książka z motywem rodzeństwa.
Szklany tron - Victoria Aveyard
3. R - Rue czyli która nie pozorna książka  (może tutaj chodzić o wielkość lub o długość książki)
Początek wszystkiego - Robyn Schneloer
4. Z - Zmieszańce czyli książka po którą boicie się sięgnąć.
Raven : Czarna wrona - J.L. Weil  (obawiam się żekontynuacja może okazać się słaba i że się rozczaruje)
5. Y - Yellow Dandelion czyli książka z motywem wojennym.
Szklany miecz - Victoria Aveyard
6. S - Snow  czyli książka z białą okładką lub białymi elementami.
Larista : Wysłannicy - Melissa Darwood
7. K - Katniss czyli książka z silną kobiecą postacią
Raven : Czarna wrona - J.L. Weil
8. A - Annie Cresta czyli książka z wątkiem miłosnym
Początek wszystkiego - Robyn Schneloer

PODSUMOWANIE:
Od 27 do 28 udało mi się przeczytać Szklany miecz - Victoria Aveyard dzięki czemu spełniłam wyzwanie nr. 2 i 5.
W ostatnich godzinach udało mi się skończyć Początek wszystkiego - Robyn Schneloer czyli nr. 3 i 8.


Komentarze

  1. Nie lubię takich wyzwań "na czas". Chciałam sobie zrobić jakieś wyzwania na przyszły rok, ale boję się, że mnie to zniechęci. Jedyne, o czym myślę od dłuższego czasu to zrobić sobie wydrukowaną listę wszystkich ebooków, które mam i jak nie będę mogła się zdecydować to robić losowanie :D

    kasikowykurz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość ciekawy pomysł z tą lista :D Mnie takie wyzwania motywują do czytania a niekiedy potrzebuje takiej motywacji chyba jak każdy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty