56. Recenzja~ Córka gliniarz - Kristen Ashley

Tytuł: Córka gliniarza Autor: Kristen Ashley Tom: 1 Ilość stron: 510 Wydawnictwo: Akurat Ocena: 10-10 Na samym początku chciałabym bardzo podziękować wydawnictwu Akurat, które dało mi szansę na przeczytanie tej książki przedpremierowo. Byłam bardzo pozytywnie nastawiona do nowej serii Kristen Ashley, ponieważ już wcześniej poznałam tę autorkę - jej styl pisana oraz poruszanie ciężkich tematów. Wiedziałam, że się nie zawiodę. Nie myliłam się. Jest to druga książka w tym roku oceniona przeze mnie tak wysoko. Na starcie chcę jeszcze polecić tę książkę Kasi z bloga Kasikowykurz. Koniecznie musisz to przeczytać! "Córka gliniarza" to opowieść o młodej Indy, która od najmłodszych lat darzy szczególnym uczuciem brata swojej najlepszej przyjaciółki. Lata mijały, a ignorancja ze strony Lee wcale nie malała. Zniechęcona, przerywa swoje zauroczenie, próbując unikać chłopaka. Udawało jej się to skutecznie przez dziesięć lat. W międzyczasie ułożyła sobie życie, prowadzi księgarnie, wydaje się, że wszystko zmierza w dobrym kierunku, lecz pewnego dnia jeden z jej pracowników wpakował się w poważne kłopoty. Jedynym schronieniem okazło się mieszkanie jej dawnej miłości. Z biegiem czasu zaczyna łączyć ich pewna sprawa, która jest na tyle niebezpieczna, że muszą się wzajemnie chronić. Bohaterka chce nadal utrzymać dystans między sobą, a bratem przyjaciółki. Nie chce mieć kolejny raz złamanego serca. Myśli, że to nie będzie trudne, skoro on traktuje ją jak młodszą siostrę. Lecz co się stanie, gdy jego uczucia ulegną zmianie?
To zdecydowanie najlepsza książka, którą przeczytałam w tym roku. Jest tak bardzo elektyzująca i zaskakująca, że nie mogłam się od niej oderwać. W tym momencie naprawdę nie kłamię, ponieważ przeczytałam ją w jeden dzień, a dokłaniej - w dziewięć godzin. Jestem po prostu zachwycona i koniecznie musicie to przeczytać, ponieważ nie jest to zwykła historia, w tej książce jest coś niesamowicie przyciągającego, przez co nie potraficie od niej odejść. Lee podbił mój świat, uwielbiam go i będę domagać się następnych części. Podsumowując tą GENIALNĄ książkę - każdy musi ją przeczytać, bo jest po prostu reweleacyjna i pełna humoru, więc jeśli nie macie co czytać, to zdecydowanie sięgnijcie po tę pozcyję.

Komentarze

  1. Dziękuję za polecenie :* Dopiero co pisałam na innym blogu, że próbuję nie zaczynać nowych serii, a tu takie coś :D Dodałam już na półkę na Legimi, będzie na mnie patrzeć i o sobie przypominać :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty