66. Recenzja ~Jackson - Eve Jagger

Tytuł: Jackson
Autor: Eve Jagger
Tom: 4
Ilość stron: 335
Wydawnictwo: Kobiece
Ocena: 9-10

Długo wyczekiwałam na zakończenie tej serii, a przez fakt cudownego początku postawiłam zakończeniu dość duże wymagania. Na całe szczęście nie poszło aż tak źle.

Tym razem mamy przedstawioną historię tytułowego Jacksona oraz Skylar. Poznają się w dość nietypowy sposób, który był całkowitym zbiegiem okoliczności. Warto zaznaczyć, że tym razem bohaterowie różnią się od siebie jak ogień i woda. Jackson jest odpowiedzialny, pracowity i ma jasny plan na przyszłość wyznaczając sobie coraz to ambitniejsze cele. Skylar za to przez swoją przykrą i trudną przeszłość jest spontaniczna, żywiołowa, nieprzewidywalna oraz żyje chwilą, nie przejmując się konsekwencjami swoich akcji. W tym przypadku stwierdzenie, że przeciwieństwa się przyciągają jest jak najbardziej trafne. Pytanie, czy będą w stanie iść na kompromis...


Bardzo wciągająca i poruszająca historia, dokładnie w stylu Eve Jagger. Cieszę się, że tym razem omówiony został większy problem, który został dobrze przedstawiony oraz wyjaśniony. Zauważyłam, że w niektórych książkach ważne sprawy są przedstawiane dość nijako - problem istnieje, ale nie mamy racjonalnego wytłumaczenia, dlaczego się pojawił albo czy udało nam się pokonać. Po prostu wiemy, że jest, ale nic po za tym. Tutaj na szczęście zostało to wyjaśnione i cała akcja toczy się dłużej niż tylko przez kilka zdań, dzięki czemu czujemy dynamiczny rozwój akcji. Jesteśmy w stanie wciągnąć się i razem z bohaterami przeżywać ich przygody. Pod tym względem jestem naprawdę pod wrażeniem pomysłu autorki. Występuję różnica pomiędzy pierwszym a ostatnim tomem, dzięki czemu widzimy, że nie tylko fabuła się rozwija, ale również sama autorka.

Podsumowując, polecam całą serię fanom romansów i erotyków. Nie zawiodłam się i mam nadzieję, że wy również. Żałuję, że tak szybko przeczytałam tę książkę, ponieważ naprawdę świetnie się przy niej bawiłam i bardzo polubiłam bohaterów tej serii.

Komentarze

  1. Ostatnio ciągnie mnie do historii miłosnych, obyczajówek, takich wyciskaczy łez trochę. Mam długą listę twoich polecajek i w ogóle, więc trzeba będzie się zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje recenzje! Będę wierną czytelniczką 😍😍😍

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty