|ANIME| - 4. Recenzja ~ Demon Slayer

Hej wszystkim!

Dziś chciałabym się podzielić z wami moją opinią na temat Demon Slayer, czyli anime, którego najnowszy sezon skończył emisję dość niedawno, bo miesiąc temu. Tym razem chcę zapoczątkować nowy, ciekawszy sposób recenzji, gdyż uznałam, że będzie to dla was przyjemniejsze i mniej męczące :]! Mam nadzieję, że spodoba wam się mój pomysł oraz... Zapraszam do czytania!
Ocena: 5/5
Rok produkcji: 2019 - 2022
Gatunek: Fantastyka, przygodowy
Liczba odcinków: 44
Liczba sezonów: 2
Opis: Anime o    powiada o losach młodego chłopaka, Tanjiro Kamado. Trudni się on handlem węglem. Dysponuje też świetnym węchem i pewnie dalej wiódłby swoją spokojną i beztroską egzystencję, gdyby nie jedno przykre wydarzenie, które na zawsze odmieniło jego życie.

Na początek przydałoby się jakieś uzasadnienie mojej oceny. Czemu 5 gwiazdek? Odpowiedź jest banalna. Dosłownie wszystko mi się tam podoba, od fabuły po kreskę. Jestem zachwycona tym jak świetnie rozbudowanymi postaciami są bohaterzy Kimetsu no Yaiba. Do tego nie mogę pominąć jednej ważnej kwestii - HUMOR!! Chyba nie oglądałam śmieszniejszego anime!

Zdecydowanie jest to Inosuke, najśmieszniejszy bohater całej serii! Uwielbiam go.

Po ostatnim sezonie pierwsze miejsce na podium zyskała Nezuko. Przysięgam, że ona jest najsłodszą bohaterką w dziejach ludzkości.

Tomioka pojawił się w pierwszych odcinkach Demon Slayer, ale od tamtej pory bardzo polubiłam jego osobę, a przede wszystkim opanowanie i siłę. Szczerze? Gdybym go zobaczyła w anime nie wiedząc, że jest filarem, nie powiedziałabym, że nim jest i to mi się właśnie w nim podoba ^__^.

Oczywiście, że Tanjiro, Nezuko, Zenitsu i Inosuke. Zdziwiłabym się, gdyby ktoś wybrał inaczej😺.


Bardzo spodobała mi się historia Zenitsu! Była komiczna. Tak samo jak jego sposób walki.

Daki!!!! Daki, Daki, Daki!!

Komentarze

Popularne posty