10 serii które moim zdaniem każdy powinien przeczytać

1. Seria od J. K. Rowling jeśli ktoś nie czytał albo chociaż nie oglądał Harrego Pottera to nie wiem na jakim on świecie żyje. To jest historia którą każdy zna chodź nie każdy musi ją lubić. No bo kto nie wie kto to Harry Potter, nawet mugole wiedzą! Tak na serio szczerze polecam całą serię może odpuście sobie jedynie Przeklęte dziecko ;)
2. Dary Anioła Cassandry Clare mój początek z czytaniem po prostu cudowna historia. A kto nie chciał by walczyć z demonami obyć pół aniołem? Przeczytaj i dołącz do rodziny Nocnych Łowców! Możesz również obejrzeć film lub serial ale pamiętaj to nie zastąpi ci książki.
3. Igrzyska śmierci od Suzanne Collins nasza ulubiona Katniss no to by nie chciał iść z nią na igrzyska? 😂 Zdecydowanie jest to jedna z lepszych bohaterek kobiecych. Jeśli nie jesteś przekonany do książki obejrzyj film moim skromnym zdaniem był genialny, każda część utrzymają wysoki poziom.
4. Percy Jackson i bogowie olimpijscy - Rick Riordan. Zauważyliście że wszystkie serię doczekały się swoich ekranizacji? Tak ta książka również ją ma. Zobaczymy jak będzie z resztą ale przejdźmy to serii. Bogowie, herosi i mitologia grecka czego można więcej chcieć?
5. Alicja w krainie zombi - Gena Showalter dobra ta seria nie ma ekranizacji ale to nie znaczy że jest słaba i mało ciekawa wręcz przeciwnie porwie cie w tajemniczy i niebezpieczny świat pełen zombi. Jeśli jeszcze tego nie czytałeś to na co czekasz?
6. Rywalki - Kiera Cass przepiękna i  przeslodka historia o księciu i zwykłej dziewczynie która walczy o jego serce i koronę z innymi uczestnikami.  Jak tu wybrać tą jedyną i nie popełnić przy tym błędu?
7. Osobliwy dom pani Peregrine - Ransom Riggs. Bardziej osobliwej książki nie znajdziecie! Historia Jacoba porusza każdą cząstkę ciała. Miłość przesiąknięta wojna. Dzieci które muszę walczyć, ukrywać się przed wrogiem tylko dlatego że  są osobliwe.
8. Szklany tron - Sarah J. Maas tak cudowna i dobrze napisana książka jak można jej nie kochać? Niestety nie ma filmu  i musicie sięgnąć po książkę :D nie zawsze jest z górki.
9. Dotyk Julii - Tahereh Mafi oj Julio jak tu nie oddać się twoim wdzięka. Historia młodej i pięknej Julii która została zamknięta przez swoich rodziców. Dziewczyna ma nadludzka zdolność która uważa za największą karę. Nie chce być maszyna do zabijania.
10. W końcu coś z klasyków! Władca pierścieni - J.R.R. Tolkien. Macie film i książkę myślę że każdy kojarzy tą historię. Magiczny świat który pogrąża się w chaosie i wojnie przez ciemność. Jednak dobro nie ma zamiaru ugiac się pod tyrana orków.

Komentarze

  1. Pottera czytałam, wróciłam do niego parę lat temu, może jeszcze kiedyś wrócę :D. Dary Anioła stanęłam w trzecim tomie, ale po obejrzeniu serialu mam ochotę wrócić do tego świata. Igrzyska film się nie zgodzę, ale mnie strasznie wkurza Lawrence w filmie, książki czekają na półce, jakoś nie mogę się zabrać. Percy to mój chyba ulubiony bohater z tego zestawienia, od Riordana łykam wszytko, tylko muszę dawkować, żeby za szybko się nie skończyło. Alicja w Krainie Zombie, Rywalki, Pani Peregrine (film był ekstra), Szklany Tron i Dotyk Julii to są serie, które też na mnie czekają. A do Władcy Pierścieni dorastam i myślę, że w końcu się z nim zmierzę, bo do filmu mam jakiś dziwny sentyment. A jak przeczytałam, że trochę rzeczy zmienili to mój wewnętrzny mol książkowy zatarł ręce :D

    Pozdrawiam!
    kasikowykurz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mamy podobny gust co do książek! :D zapraszam również do innych postów oraz serdecznie pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty