Pierwsza współpraca z wydawnictwem | BOOK HAUL Z WYDAWNICTWEM KOBIECYM

Jak zapewne już wiecie od jakieś współpracuje z wydawnictwem kobiecym. Przez te kilka miesięcy uzbierał mi się całkiem pokaźny stosik książek. Nie przedłużając bo dobrze wiem ze najbardziej interesują was książki dlatego powiem tylko kilka słów na temat tej współpracy. Złapałam bardzo dobry kontakt z tym wydawnictwem, nasze gusta co do literatury się bardzo pokrywają. Poznałam bardzo miłe i otwarte osoby ale pamiętajcie taka współpraca wymaga również dużej odpowiedzialności. Przejdźmy w końcu do książek.

1. Bossman - Vi Keeland (premiera jak się nie myślę była jakoś w czerwcu ) recenzja książki mam nadzieje że pojawi się w wrześniu. Nie wiem co będzie pierwsze recenzja czy ten post :)
2. Odrobina brokatu - Shari L. Tapscott  (premiera również była w czerwcu ) niestety ta książka w ogóle mnie nie przyciągnęła do siebie i recenzji nie będzie na moim blogu
3. Larista : Wysłannicy - Melissa Darwood (premiera była pod koniec czerwca) aktualnie jestem w fazie czytania jej recenzja około października.
4. Elementals : proroctwo cieni - Michelle Meadow (gorąca premiera maja ) recenzja już na blogu Elementals

5. Raven : Biały kruk - J. L. Weil  (premiera kwietnia ) recenzja oraz konkurs pojawiły się w maju Biały kruk. Pierwsza książka którą oceniłam na 10!
6. Domniemanie niewinności : Oskarżyciel - Whitney G  (premiera była w marcu) z powodu bardzo małej ilości stron w 1 i 2 tomie postanowiłam poczekać na premierę 3 tomu i zrobić recenzje całej serii która ukaże się na pewno we wrześniu.

Komentarze

Popularne posty