OMG This Song Book Tag

Pomysł wzięłam od Magdy z kanału Crimelpoint (tutaj macie link do jej kanału). Bardzo dawno nie robiłam żadnych Tagów być może dlatego że żaden mnie tak bardzo nie zaciekawił. O co w nim chodzi?  Do każdej kategorii dobieramy zarówno książkę jak i piosenkę. Zaczynajmy!

1. My Jam - piosenka którą słucha się cały czas oraz książka którą bez względu ile razy już ją przeczytaliście nadal wam się nie znudziła
Na pewno nikogo kto czyta mojego bloga nie zdziwiłam tym wyborem. Seria Dary Anioła Cassandry Clare jest dla mnie bardzo ważna i mam do niej duży sentyment ponieważ to właśnie od niej zaczęła się moja historia z czytaniem. Tak to była moja pierwsza dobrowolnie przeczytana książka!
2. Throwback - piosenka którą przypomina ci najgorszy okres w waszym życiu oraz książka która teraz teraz wam by się nie spodobała.
Dotyk Julii od Tahereh Mafi czytałam ją jakieś 4-3 lata temu i byłam zachwycona. Wtedy miałam ją na telefonie a rok temu na targach książki w Krakowie w końcu ją kupiłam. Kiedy drugi raz ją przeczytałam miałam mieszane uczucia zupełnie nie tak ją zapamiętałam. Byłam bardzo rozczarowana.
3. Replay - czyli nowa piosenka którą możesz słuchać w kółko i nowa ulubiona książka.
Bossman od Vi Keeland świeżutka nowość od wydawnictwa kobiecego za niedługo recenzja pojawi się na blogu! To jest połączenia  takiej leciutkiej lektury która porusza ważne tematy. Więcej już wkrótce ;)
4.  Gets me - czyli piosenka i książka o mnie
Może to będzie trochę dziwne ale myślę że najlepszą książka którą do mnie by pasowała jest 50 twarzy Greya. Bardzo polubiłam bohaterkę zauważyłam również że mamy wiele wspólnego. Chciałabym  spróbować swoich sił w jakimś wydawnictwie i zajmować się wydawaniem nowych książek albo kontaktem z recenzentami podobnie jak ta bohaterka. 
5. Wut - dziwna i unikalna książka oraz piosenka 

Wyspa potępionych - Melissa De La Cruz jest to zdecydowanie najdziwniejsza książka jaką czytałam... (więcej w recenzji! )
6. Let's go - piosenka i książka która pobudza
Zdecydowałam się na Alicję w krainie Zombi ponieważ ona właśnie jest taką książka którą pobudzała mnie do życia i na której w ogóle się nie nudziłam. Fajna, ciekawa oraz wciągająca fantastyka. Polecam każdemu! Moim zdaniem jest bardzo niedocenianą serią. 
7.  Chile - piosenka oraz książka którą cię relaksuje 
Rywalki Kiery Cass uwielbiam wracać to tej serii. Jest bardzo lekka a zarazem wciągająca. Idealnie dopasuje się do tej kategorii. Jeśli chodzi o wybór piosenki to po prostu jestem zakochana w francuskim języku!
8. Nostalgia - przypomnienie przeszłości 
Tak to zdecydowanie jest piosenka mojego dzieciństwa. Polecam obejrzeć film Lemoniada Gada który również polecała Magda. Aż miło było wrócić do tych czasów. Jeśli chodzi natomiast o książkę to nie posiadam takiej ponieważ w dzieciństwie nie czytałam ich w ogóle. 

Komentarze

  1. Ojoj, dziękuję <3 Biorę się do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i życzę powodzenia. Bardzo chętnie zobaczę odpowiedź ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty