The Name Game Book Tag

Kolejny Book Tag na moim blogu tym razem będę przypasowywać do liter mojego imienia poszczególne książki których tytuły również zaczynają się na tą samą literę. Pomysł wzięłam od Anity z kanału Book Reviews by Anita która nagrała ten filmik prawie 4 lata temu. Tak dla utrudnienia do zabawy zaprosiłam również mojego chłopaka. Zaczynajmy!
PS. :  Szczerze nie sądziłam że to będzie takie trudne...

N
Wybrałam 2 tom serii domniemanie niewinności "Niewinna" od Whitney G.
A
Akademia dobra I zła -  Soman Chainani
T
Trzy mroczne korony - Kendare Blake  (fragment ale jest! )
Alicja w krainie zombi - Gena Showalter 
Larista : Wysłannicy - Melissa Darwood 
Inferno - Dan Brown
A
Alicja i lustro zombi - Gena Showalter

M
1 tom serii Dary Anioła "Miasto kości" Cassandra Clare
I
Inferno - Dan Brown
C
Czerwona królowa - Victoria Aveyard
Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K  Rowling 
Alicja i uczta zombi - Gena Showalter 
Ł
Łza - Lauren Kate 
Nominacja :
Ola z blogu  Dobra córka zła
Klaudia z bloga Czytanie jest magiczne 
Honorata z bloga Myshelf and Books
Magda z kanału Crimelpoint

Komentarze

  1. Widzę, że masz tu sporo książek, które chce przeczytać. Czemu życie jest takie krótkie?! Ostatnio jeszcze strasznie mnie oczy bolą, więc słucham. Czekam na więcej tagów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam niekiedy taki okres że w ogóle nie mam ochoty na czytanie i właśnie tak teraz jest. A w kolejce czekają kolejne książki

      Usuń
  2. Dziękuję ogromnie za nominację ;) Obowiązki nie pozwoliły mi na wcześniejsze ogarnięcie tagu, przepraszam więc, że tak późno odpisuję.
    Wkrótce powinnam dodać moje odpowiedzi na bloga.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty