Gdzie najczęściej kupuję książki?!

Witam was serdecznie w kolejnym pogadankowym poście. Tym razem chciałabym poruszyć temat różnych księgarni internetowych, czyli gdzie kupuję książki, gdzie opłaca się je zamawiać i nie ma problemu z płatnościa i wysyłką.

Podlinkuję wam każdą wymienioną księgarnię (gdy klikniecie na jej nazwę - od razu was do niej przeniesie)

Moja historia z zamawianiem książek zaczęła się od Empik.com
Początkowo zamawiałam  stamtąd dużą liczbę książek, lecz z czasem zauważyłam, że istnieją tańsze księgarnie internetowe, niż ta. W Empiku opłaca się kupować, gdy są różne promocje, czyli np. 3 książki za 2. Wielkim plusem jest darmowa dostawa do sklepu.

Później zaczęłam zamawiać z innych księgarni. Na niektórych się zawiodłam, dlatego wpisze wam tutaj moje ulubione, z których naprawdę opłaca się kupować, a wysyłka nie jest aż tak droga.

Na liście moich ulubionych księgarni musi się znaleźć Taniaksiążka.pl  Uwielbiam robić tam zakupy. Nie ma problemów z dostawą czy płatnością, jest bardzo duża ilość promocji, które aż przyciągają do kupowania. Dużą zaletą jest możliwość płatności za pobraniem. Jeśli chodzi o oczekiwanie na paczkę, to przychodzi zwykle do tygodnia, także nie jest to najdłużej. Tylko raz miałam mały problem z odbiorem, ale wynikało to z pomyłki dostawcy. Dostałam SMS, że paczka już na mnie czeka, na stronie kuriera również pisało, że jest już w miejscu odbioru, lecz nie dostałam żadnego kodu. Było to tylko jednorazowe i bez problemu sprawa została wyjaśniona.

Polecam też Czytam.pl. Zamawiałam tam tylko 2 razy, a przekonały mnie do tego bardzo duże przeceny. Książka, którą bardzo chciałam kupić w innych księgarniach internetowych kosztowała około 20 zł, a tam znalazłam ją po śmiesznej cenie, było to około 5 zł.  Problemem jest to, że aby złożyć jakiekolwiek zamówienie, suma zamówienia musi wynosić minimum 15 zł. Jest to opłacalne, jeśli zamawia się dużo książek. Nie opłaca się kupować tylko jednej.

Zdecydowanie na moim pierwszym miejscu jest księgarnia Nieprzeczytane.pl , ponieważ moim zdaniem jest to najtańsza księgarnia internetowa. Właśnie tam najczęściej kupuję i zazwyczaj są to dość duże zamówienia. Paczki zawsze do mnie przychodziły, nigdy nie miałam problemu z dostawą, czy płatnością, zamówienia zawsze były na czas. Jeśli chodzi o ceny, to większość książek (nie mogę powiedzieć że wszystkie) są tam tańsze nawet o te 2-3 zł, jednak przy dużym zamówieniu ma to duże znaczenie.

Komentarze

  1. Empik sie nie opłaca, nawet jak to sa 3 w cenie dwóch. Na innych księgarniach mozna zdobyc te ksiazki w podobnej cenie lub taniej. Chyba nigdy nie zamawialam, czasem szukam tytułów, ale o z tym ciężko. Ja zazwyczaj szukajac konkretnej ksiazki po prostu przekonuje księgarnie w poszukiwaniu najlepszej ceny :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty