WIELKA KSIĄŻKOWA KONFRONTACJA |2018



Prawie rok temu wzięłam udział w akcji 100 książek, które chce przeczytać w 2018r. Za niedługo pożegnamy ten rok, dlatego postanowiłam podsumować tą akcję. Niestety mam przeczucie, że nawet 10 książek z tej listy nie przeczytałam, ponieważ zupełnie o niej zapomniałam i przypomniałam sobie dopiero w październiku, więc raczej wynik będzie mało powalający. Bardzo długo zastanawiałam się w jakiej formie zrobić to podsumowanie. Doszłam do wniosku, że najlepiej będzie pokazać wam jeszcze raz całą listę stu książek. Tytuły, które przeczytałam będą zaznaczone kolorem. Troszeczkę również opowiem o niektórych książkach oraz o tym czy zamierzam je jeszcze przeczytać. Nie przedłużając - zapraszam!
LISTA:
1. Mroczne umysły - Aleksandra Bracken

2. Nigdy nie gasną - Aleksandra Bracken

3. Po zmierzchu - Aleksandra Bracken

4. Przez ciemność - Aleksandra Bracken
Nie udało mi się przeczytać tej serii lecz nadal bardzo chcę. Prawdopodobnie wyszedł niedawno film dlatego jak najszybciej będę musiała to przeczytać! 

Wyspa potępionych - Melissa De La Cruz
(Przeczytałam, recenzja pojawiła się na moim blogu )

6. Złodziej pioruna - Rick Riordan

7. Morze potworów - Rick Riordan

8. Klątwa Tytana - Rick Riordan

9. Bitwa w Labiryncie - Rick Riordan

10. Ostatni Olimpijczyk - Rick Riordan
Cały Percy jeszcze przede mną. Tak średnio mnie już interesuje ta historia jednakże nadal chce ja przeczytać. 

11. Ja diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk

12. Ja anielica - Katarzyna Berenika Miszczuk

13. Ja potępiona - Katarzyna Berenika Miszczuk
Zapomniałam o tej serii więcraczej nie będę chciała jej zaczynać tak samo jak klątwy tygrysa. 
14. Klątwa tygrysa - Colleen Houck

15. Wyzwanie - Colleen Houck

16. Wyprawa - Colleen Houck

17. Przeznaczenie - Colleen Houck

18. Pojedynek  - Marie Rutkoski

19. Zdrada - Marie Rutkoski
Tak 2 tomy są juz za mną niestety 3 nie został wydany w Polsce. Książki są fantastyczne! Recenzja Zdrady pojawi się w 2019 roku.
20. Diabolika - S.J. Kincaid
Już mnie tak nie ciągnie to tej pozycji...
21. Czerwień rubinu - K. Gier

22. Błękit Szafiru - K. Gier

23. Zieleń Szmaragdu - K. Gier
Tak bardzo chce przeczytać tą serię! Muszę w końcu się za to zabrać. 
24. Dotyk Julii - Tahereh Mafi

25. Sekret Julii - Tahereh Mafi

26. Dar Julii - Tahereh Mafi
 
Jest progres 1 tom za mną a z tego co się dowiedziałam następne są  w przygotowaniu! 

27.  Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas

28. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas
Jeśli chodzi o tą serię to mam tak ogromne zaległości... Ale słyszałam tak wiele dobrych opinie o niej że nadal chce ją przeczytać! 

29. Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

30. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins

31. Kosogłos - Suzanne Collins
Jejku Crimelpoint zabije mnie jak to zobaczy 😂😂 Bardzo chce przeczytać ale to jest podobna sytuacja co u Magdy "Dary Anioła" nadal  czekają na swoją kolej. 

31. Prawdodziejka - Susan Dennard
Nie chce już tego przeczytać 
32. Łza  - Lauren Kate
Przeczytałam lecz nie chce jej już kontynuować. Autorka nie przypadła mi do gustu niestety. Recenzja prawdopodobnie w 2019 roku.

33. Wodospad - Lauren  Kate

34. Akademia Wampirów - Richelle Mead
Jak na razie mam mieszane uczucia co do tej serii dlatego chyba jeszcze poczeka na swoją kolej. 
35. Klejnot - Amy Ewing

36. Biała róża - Amy Ewing
Zupełnie o tym zapomniałam...
37. Szeptem - Becca Fitzpatrick

38. Crescendo - Becca Fitzpatrick

39. Cisza - Becca Fitzpatrick

40. Finale - Becca Fitzpatrick
Chcę ale obawiam się że jednak mnie to rozczaruje.
41. Szklany miecz - Victoria Aveyard
Dość słaba kontynuacja która raczej mnie zawiodła  (więcej w recenzji ). Jednakże będę  chciała dokończyć tą serię. 
42. Królewska Klatka - Victoria Aveyard

43. Przeklęta Korona - Victoria Aveyard

44.  Dark Elements: Ognisty pocałunek - Jennifer L. Armentrout

45. Arktyczny dotyk - Jennifer L. Armentrout
Nadal przede mną 
46. Skaza - Cecelia Ahern
Zdecydowanie nie chce już tego czytać. 
47. Alicja w krainie zombi - Gena Showalter
48. Alicja i lustro zombi - Gena Showalter

49. Alicja królowa zombi - Gena Showalter



50. Alicja i uczta zombi - Gena Showalter
Jest to zdecydowanie jedna z moich ulubionych serii! 
51. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz

52. Maskarada - Melissa De La Cruz

53. Objawienie - Melissa De La Cruz

54. Dziedzictwo - Melissa De La Cruz
Nadal przede mną! 
55. Władca Cieni - Cassandra Clare
Jestem tak zła na tą książkę. Dobrze wiedzie że kocham wszystko co wychodzi od Cassandry Clare to będzie chyba jedyny wyjątek. Jeśli 3 tom tej serii będzie miał więcej niż 1000 stron to normalnie się załamiem emocjonalnie. 
56. Ponad wszystko - Nicola Yoon

57. Początek Wszystkiego - Robyn Schneider
Recenzja również w 2019 roku. Jeśli chodzi o tą książkę to moim zdaniem jedynym plusem jej jest okładka.

58. Szklany tron - Sarah J. Maas

59. Korona w mroku - Sarah J. Maas

60. Dziedzictwo Ognia - Sarah J. Maas

61. Królowa Cieni - Sarah J. Maas

62. Imperium Burz - Sarah J. Maas
Cała seria nadal przede mną tak samo jak seria Obsydian 
63. Obsydian - Jennifer L. Armentrout

64. Onyks - Jennifer L. Armentrout

65. Opal - Jennifer L. Armentrout

66. Origin - Jennifer L. Armentrout

67. Opposition - Jennifer L. Armentrout

68. Upadli - Lauren Kate
To jest koszmarna książka że aż słów mi brak i uzałam że nie warto pisać na jej temat recenzje. 
69. Udręka - Lauren Kate

70. Namiętność - Lauren Kate

71. Zakochani - Lauren Kate

72. Uniesienie - Lauren Kate

73. Przebaczenie - Lauren Kate

74. Tożsamość anioła - L.H Zelman

75. Bezsenność anioła - L.H Zelman

76. Grzechy anioła - L.H Zelman
Kocham tą serię! Jednak nie udało mi się jej przeczytać poraz 2 w tym roku. 
77. Blask - Aleksandra Adornetto
Nie chce już tego czytać 
78. Kroniki Bane'a - Cassandra Clare
Jedyna książka Cassandry której jeszcze nie przeczytałam 
79. Córka żywiołu - Leigh Fallon

80. Cień żywiołu - Leigh Fallon
Rezygnuje z tej serii 
81. Winter - Asia Greenhorn

82. Silver - Asia Greenhorn
Z tej również rezygnuje 
83. Syrena - Kiera Cass

84. Moja Lady Jane - Cynthia Hand

85. Dzieci Edenu - Joey Graceffa

86. Zimowe serce - Jones Belinda

87.  Hygge po polsku - Wojnowska Iza

88.  Pasażerka - Aleksandra Bracken

89. Zimowy wiatr na twarzy - Carla Montero

90. Żniwa śmierci: Kosiarze - Shusterman Neal

91. Złe serce - Rayven Leisa

92. Niedoskonali - Jensen Danielle L.
Do tego momentu raczej nie będę chciała przeczytać tych książek. 
93. Fallen Crest: Akademia - Tijan
Bardzo chce i napewno to zrobię w 2019
94. W pogoni za wielką rybą - Lynch David

95. Niewolnik: Jak przebudziłem się do życia - Dilvar Anand

96. Magiczna iskra - Ingemarsson Kajsa

97. Powrót do domu - Stratton Allan

98.  Srebrny łabędź - Jones Amo

99. Worek kości - King Stephen

100. Anioł burz - Trudi Canavan
Znowu po wszystkie te książki raczej już nie sięgnę. 

Udało mi się przeczytać 13 książek z 100 mało imponujący wyniki lecz i tak przerósł moje oczekiwania więc w jakimś stopniu jestem z siebie zadowolona! 
W 2019 na pewno powtórzę tą akcje. 

Komentarze

  1. Kurde, dobra akcja :D 90% twojej listy pokrywa się z tym, co chcę przeczytać, a pozostałe 10% to tytuły, których po prostu nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam w planach większość książek z tej listy! "Diabolika" również znajdowała się w moim must-readzie na ten rok i udało mi się ją przeczytać już w styczniu chyba. Ogólnie fajna historia, ale po czasie przyznałabym jej nieco słabszą ocenę. Tak czy siak, czekam na kontynuację. Do "Akademii wampirów" mam sentyment. Przeczytałam chyba trzy pierwsze części, a czwartej nie mogę znaleźć już w księgarniach. Zapewne skończył się nakład. Clare zapewne wyląduje w moim must-readzie na 2019 rok.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty